دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
نظارت بر كیفیت آموزش های مجازی بیشتر می شود/ تقدیر هیات رئیسه دانشگاه از مدیر اداره پرستاری

هيات رئيسه دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي امروز (دوشنبه) ضمن تشكيل جلسه، گزارش از چگونگي اجراي مجازي برنامه هاي آموزشي و چگونگي برگزاري امتحانات آخر ترم را دريافت، و بر نظارت كيفي مديريت آموزش بر آموزش هاي مجازي تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار وبداي دانشگاه، دكتر حميدرضا خانكه رئيس دانشگاه پيش از ورود به دستور جلسه، ضمن عرض تبريك به مناسبت دهه كرامت و ولادت امام رضا (ع)، پيروزي مردم در انتخابات رياست جمهوري را نيز تبريك گفت و افزود: مردم برغم گلايه ها و تبليغات دشمنان برضد حكومت، در انتخابات مشاركت كردند، چرا كه مردم ولايي، صبور و فهيم هستند و در عين حال، انتظار دارند تا دولت تازه نفس دغدغه هاي جامعه را رفع كند.

در ادامه، دكتر حسن شاكري معاون فرهنگي - دانشجويي دانشگاه، گزارش بازگشايي خوابگاه ها، آماده سازي و تهيه امكانات براي كنترل و پيشگيري از كرونا را ارائه داد، و با بيان چالش هاي مربوط به اين موضوع، اعضاي هيات رئيسه نيز نظرها و پيشنهادهاي خود در اين ارتباط را مطرح كردند.

دكتر خانكه رئيس دانشگاه در جمع بندي مسايل و پيشنهادهاي مطرح شده گفت: معاونت هاي فرهنگي - دانشجويي، آموزش و توسعه مديريت، با بررسي شرايط موجود، و با توجه به ضرورت ها و اولويت ها، از هم اكنون امكانات لازم براي آغاز سال جديد تحصيلي را پيش بيني كنند.

دكتر سهيلا شهشهاني پور مدير آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه نيز گزارشي از چگونگي اجراي مجازي برنامه هاي آموزشي و چگونگي برگزاري امتحانات آخر ترم ارائه داد.

رئيس دانشگاه همچنين با اشاره به مرجعيت دانشگاه در دو حوزه توانبخشي و سلامت اجتماعي، و براي تحقق هدف همگرايي علوم، بر افزايش رشته هاي بين رشته اي و جذب دانشجو در رشته هاي جديد تاكيد كرد.

دكتر خانكه در بخش آموزش مجازي، از مديريت آموزش دانشگاه، نظارت بيشتر بر اين بخش جهت حفظ و ارتقاي كيفيت آموزش ها را خواست، ضمن آنكه ضبط و بارگذاري برخي از دروس روي سايت براي استفاده همه دانشجويان را پيشنهاد داد.

وزارت بهداشت، اعتباربخشي بيمارستان توانبخشي رفيده را نزديك به درجه عالي ارزيابي كرد

دكتر فريدون لايقي رئيس بيمارستان توانبخشي رفيده نيز در بخشي از اين نشست، با اشاره به اجراي فرايند اعتباربخشي بيمارستان از سوي ارزيابان وزارت بهداشت، اعلام كرد كه نتيجه اين ارزيابي، كسب امتياز 82 مي باشد، و اين درحالي است كه فقط شش بيمارستان از 880 بيمارستان كشور، داراي امتياز 85 هستند و درجه عالي به آنها تعلق گرفته است.

وي با اشاره به اينكه كسب امتياز 65 به بالا، سبب اعطاي درجه يك اعتباربخشي به بيمارستان ها مي شود، افزود: بيمارستان توانبخشي رفيده در سال گذشته با كسب امتياز 71، درجه يك اعتباربخشي را دريافت كرد و امسال نيز با كسب امتياز 82 ، و با فاصله اندك نسبت به امتياز سطح عالي اعتباربخشي (85)، مجددا درجه يك اعتباربخشي را دريافت كرده است.

رئيس دانشگاه در پي ارائه اين گزارش، از دكتر لايقي رئيس بيمارستان توانبخشي رفيده و همه همكاران بيمارستان كه در كسب اين موفقيت نقش اساسي داشتند، تشكر كرد و گفت: با توجه به ارزيابي سختگيرانه كارشناسان وزارت بهداشت از عملكرد مراكز درماني كشور، مطمئنا كسب اين موفقيت آسان نبوده و وجود مديريت عالي و همكاران زحمتكش بيمارستان رفيده در خدمات رساني با كيفيت و ارزشمند، سبب توسعه اين بيمارستان شده است.

هيات رئيسه دانشگاه از خدمات ارزشمند دكتر امين اجلي مدير اداره پرستاري دانشگاه تقدير كرد

هيات رئيسه دانشگاه همچنين در بخشي از اين نشست، با اعطاي لوح سپاس و اهداي هديه، از خدمات صادقانه، مجدانه و ارزشمند دكتر امين اجلي مدير اداره پرستاري دانشگاه در اجراي برنامه واكسيناسيون در مراكز درماني و ستاد دانشگاه قدرداني كرد.

دكتر خانكه رئيس دانشگاه در اين خصوص گفت: معاون درمان دانشگاه و همكاران اين معاونت، بويژه دكتر اجلي، سهم بسيار مهمي در تامين واكسن و اجراي برنامه واكسيناسيون در مراكز درماني و ستاد دانشگاه داشتند كه سبب حفظ و ارتقاي سلامتي همكاران و آسودگي خاطر آنان شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمين محمد افشاري مسئول دفتر نمايندگي نهاد رهبري در دانشگاه، با تبريك بمناسبت دهه كرامت و ولادت امام رضا (ع)، حديثي از ايشان را مطرح كرد كه رابطه امام با شيعيان را نشان مي دهد.

وي گفت: رابطه امام با شيعيان مانند رفيق شفيق، مانند رابطه فرزند با والدين، و مانند رابطه با برادري مهربان است.

حجت الاسلام والمسلمين افشاري افزود: براساس اين حديث، امام به طرفدارانشان كه دعاي ايشان را مي خواستند، گفتند، هرگاه خواستيد كه بدانيد نزد من چگونه ايد، بنگريد كه من نزد شما چگونه هستم. شما عهدي با ما بستيد و بابت اين عهد، تكاليفي داريد كه در زمان حيات، زيارت حضوري است و در صورت عدم حيات، زيارت اهل قبور را در نظر داشته باشيد. و هميشه به نيازمندان، كمك و رسيدگي كنيد.

مسئول دفتر نمايندگي نهاد رهبري در دانشگاه در بخش ديگري از سخنانش، به انتخابات اخير اشاره كرد و گفت: در هيچ برهه اي مانند اين انتخابات، دست هاي خارجي براي نااميد كردن مردم و عدم مشاركت آنان در عرصه اجتماعي و سياسي دخالت نداشت، ولي خوشبختانه همه مشاركت كردند و پيروزي ملت شريف ايران اتفاق افتاد كه ان شاالله شاهد آثار و بركات اين مشاركت باشيم و خداوند به همه فعاليت هاي مسئولان دلسوز و زحمتكش نظام بركت بدهد.

گفتني است، در بخشي از اين نشست، مدير حراست دانشگاه نيز گزارش عملكرد چند ماه اخير اين اداره را به هيات رئيسه ارائه داد.

انتهاي پيام/


 
منبع/نویسنده:
نعیمی پور/ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۳۱/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۲۷۵