دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
همكاری شهرداری منطقه 6 تهران با مركز پزشكی و توانبخشی اسماء گسترش می یابد

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 6 تهران با همراهي مديران اداره سلامت و روابط عمومي اين منطقه از شهرداري تهران، ضمن بازديد از مركز پزشكي و توانبخشي اسماء، موارد همكاري شهرداري با اين مركز درماني را مورد بررسي قرار دادند.

به گزارش وبداي دانشگاه بنقل از روابط عمومي مركز اسماء، در اين برنامه علاوه بر مهندس سبحاني معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري منطقه 6، خانم ها دكتر اسماعيلي و پرنده مديران اداره سلامت و روابط عمومي اين شهرداري، دكتر فرهاد آزادي مدير امور توانبخشي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي و ميرشفيعي مدير مركز اسماء نيز حضور داشتند.

در اين نشست مشترك، دكتر آزادي مدير امور توانبخشي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي كه مركز اسماء از جمله مراكز درماني تحت پوشش آن است، در راستاي ارتقاي سطح همكاري في مابين، اجراي برنامه هاي مشترك و برگزاري جلسات ماهانه را پيشنهاد داد، ضمن آنكه ميرشفيعي مدير مركز اسماء نيز حمايت از اقشار نيازمند و آسيب پذيري كه به مركز اسماء مراجعه مي كنند را در اولويت همكاري هاي مشترك قرار داد.

مهندس سبحاني معاون شهرداري منطقه 6 ، در برنامه كوتاه مدت و فوري اين همكاري، مواردي همچون '' اصلاح نماي ظاهري ساختمان و معرفي خدمات مركز پزشكي - توانبخشي اسماء از طريق گروه هاي مشهور ساكن در منطقه، و در سطح مراكز مختلف اعم از گردشگري، درماني و آموزشي، و انتشار كليپ ها و اقلام تبليغاتي در اماكن عمومي سطح منطقه، و همچنين مشاركت با مراكز درماني تحت پوشش شهرداري '' را مطرح كرد.

دكتر اسماعيلي مدير اداره سلامت شهرداري منطقه 6 نيز با توجه به پتانسيل علمي و اجرايي كلينيك اسماء و دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي كه اعضاي هيات علمي آن در سه حوزه سلامت (توانبخشي، سلامت اجتماعي و رواني ) فعاليت مي كنند، « برگزاري كارگاه هاي آموزشي توسط اساتيد اين دانشگاه براي گروه هاي تحت پوشش شهرداري منطقه 6 و رسيدگي به مسايل جسمي و رواني سالمندان اين منطقه كه جمعيت قابل توجهي از اين قشر را در خود جاي داده است »، درخواست كرد.

گفتني است؛ در ادامه اين نشست، مسئولان شهرداري منطقه 6 با همراهي مسئولان دانشگاه و مركز اسماء، از بخش هاي منحصربفرد درماني و توانبخشي اين كلينيك كه در كشور كم نظيرند، ديدن كردند.

كلينيك پزشكي و توانبخشي اسماء از جمله مراكز درماني و توانبخشي تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي است كه تحت نظارت وزارت بهداشت، انواع خدمات توانبخشي جسمي و ذهني همچون '' توانبخشي دست، كاردرماني جسمي و ذهني به كودكان اتيسم، بيش فعال و شيرخواران زير يك سال، گفتاردرماني و درمان بلع در نوزادان، فيزيوتراپي، شنوايي سنجي، نوروفيدبك، روانشناسي و مشاوره هاي تحصيلي و خانواده '' را با تعرفه دولتي ارائه مي دهد.

انتهاي پيام/


 
منبع/نویسنده:
جونیان - نعیمی پور/ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۱۳/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۱