دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری ویژه برنامه « شمیم ولایت » به مناسبت دهه ولایت و امامت (اعیاد قربان تا غدیر ) آغاز شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

برگزاری ویژه برنامه « شمیم ولایت » به مناسبت دهه ولایت و امامت (اعیاد قربان تا غدیر ) آغاز شد

برگزاری ویژه برنامه فصل رویش با عنوان « شمیم ولایت » همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت (عید قربان تا غدیر)، در سه سطح استادی، دانشجویان و كاركنان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، برنامه شمیم ولایت همزمان با عید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت، با اجرای برنامه های " انفاق مومنانه تسویه حساب دفتری خانواده های آبرومند ساكن در حاشیه شهر را با مشاركت سه دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی، دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه علم وصنعت، مسابقات روزانه در دهه ولایت با اهدای پنج جایزه یك میلیون ریالی، و مسابقه كتابخوانی در سطح دانشجویی آغاز شد.

این گزارش همچنین حاكیست كه برنامه های مذكور همراه با دو وبینار با عناوین « پیام غدیر» با محوریت سبك زندگی علوی 9 دی ماه با ارائه حجت الاسلام والمسلمین معتمدی و نشست مجازی « سبك زندگی علوی » با محوریت خانواده، همزمان با روز خانواده و روز مباهله (12و 13 مردادماه) با ارائه حجت الاسلام والمسلمین دهقان مشاور خانواده و با اعطای گواهی پایان دوره برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، نشست مجازی هم اندیشی استادان و نخبگان با موضوع " نقش ولایت در جامعه " و با ارائه محمد شجاعی استاد حوزه و دانشگاه و مبلغ بین المللی از دیگر برنامه های دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دهه ولایت و امامت است.

انتهای پیام /

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۷:۰۵ - ۰۳/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۸