دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جایزه كنگره جهانی روانپزشكی، به عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تعلق گرفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

جایزه كنگره جهانی روانپزشكی، به عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تعلق گرفت

جایزه فلوشیپ روانپزشكان جوان بیست و یكمین كنگره جهانی روانپزشكی ( Young psychiatrist fellowship award of 21th world congress of Psychiatry )، به دكتر " فهیمه سعید "، روانپزشك و استادیار گروه روانپزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، انجمن جهانی روانپزشكان هر سال كنگره جهانی روانپزشكی را در یكی از كشورهای دنیا برگزار می كند، كه امسال، در مهرماه، بصورت مجازی، و به میزبانی كشور كلمبیا برگزار می شود.

براساس این گزارش، جایزه فلوشیپ روانپزشكان جوان این كنگره، جایزه ای در راستای حمایت مالی از روانپزشكان جوان علاقه مند به حوزه پژوهش در حیطه روانپزشكی است، كه هر سال به تعداد محدودی از روانپزشكان جوان در سراسر دنیا و برای شركت در این كنگره معتبر اعطا می شود.

این گزارش همچنین حاكیست كه انتخاب دكتر " فهیمه سعید " عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان یكی از معدود روانپزشكان جوان كه استحقاق دریافت این جایزه را داشته، به پیشینه علمی وی، توانمندی و قابلیت های فردی در راستای اهداف برگزاری كنگره، برمی گردد.

وی قرار است در كنگره امسال، با مشاركت دو متخصص از كشورهای دیگر، درباره « سلامت روان زنان » سخنرانی كند و یك مقاله با موضوع « خودكشی » نیز ارائه بدهد.

گفتنی است؛ دكتر فهیمه سعید تاكنون موفق به دریافت جایزه " انجمن روانپزشكی و نورولوژی ژاپن " و " انجمن علمی روانپزشكان ایران " شده است.

وی با دریافت جایزه انجمن روانپزشكی و نورولوژی ژاپن Fellowship award of Japanese Society of Psychiatry and Neurology (2021) ، نام خود را به عنوان هشتمین ایرانی منتخب این جایزه، ثبت كرده است.

دكتر سعید همچنین در سال گذشته به عنوان اولین نفر برای دریافت جایزه استاد داویدیان از انجمن علمی روانپزشكان ایران Davidian Award of Iranian Psychiatric association (2020) انتخاب شد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور

   تاریخ: ۱۷:۰۵ - ۰۳/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۹۴