دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

پروژه احداث مركز رشد فناوری دانشگاه، مورد بازدید نماینده معاونت فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پروژه احداث مركز رشد فناوری دانشگاه، مورد بازدید نماینده معاونت فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت

پروژه احداث مركز رشد فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی كه مراحل پایانی را می گذراند، امروز (شنبه)، مورد بازدید نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، بخشی از هزینه های احداث این پروژه تاكنون با اعتبارات تخصیصی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تامین شده است و در اواخر اردیبهشت ماه امسال، پس از ماه ها توقف عملیات اجرایی پروژه، و بدنبال انجام مناقصه، قرارداد با پیمانكار جدید منعقد، و از خردادماه، عملیات ساخت و ساز پروژه از سرگرفته شد كه خوشبختانه روند فعالیت های این پروژه بسرعت در حال پیشروی است.

دكتر مهرداد فرخی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در نشستی كه با حضور دكتر آذرسا نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با شركت مدیر امور مالی، مدیر پروژه های عمرانی، مشاور عمرانی، نماینده مشاور طرح، پیمانكار، سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت و مسئول فرایندهای دانشگاه برگزار شد، تامین باقیمانده اعتبارات تخصیصی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اتمام پروژه و اجرای تعهدات پیمانكار را مطرح كرد.

وی طی سخنانی با تبریك ایام هفته دولت، از همه دست اندركاران پروژه مركز رشد تشكر كرد و گفت كه خوشبختانه به جایی رسیدیم كه بتوانیم مركز رشد فناوری دانشگاه را به عنوان بزرگترین مركز رشد فناوری و نوآوری حوزه توانبخشی راه اندازی كنیم.

دكتر فرخی با اشاره به قرارداد منعقده با پیمانكار جدید، افزود: قرارداد، شش ماهه است و اگر منابع مالی آن بموقع تامین شود، پروژه بزودی به اتمام رسیده و تجهیز آن در دستوركار قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اظهار داشت: این پروژه، ما را به دانشگاه نسل سوم و چهارم، تولید دانش و ثروت برای كشور نزدیك می كند و لذا امیدواریم، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بتوانیم طی سه الی چهارماه آینده به اتمام و بهره برداری از این پروژه برسیم.

در ادامه، مهندس كوثری مدیر پروژه های عمرانی دانشگاه با ارائه گزارش كوتاهی از روند عملیات اجرایی طی ماه های اخیر، گفت كه اگر منابع تا سقف قرارداد پیمانكار تامین شود، پروژه اوایل آذرماه سالجاری به اتمام می رسد و می توانیم فضایی مناسبی را برای آموزش و پژوهش در كشور ایجاد كنیم.

دكتر فرهاد طباطبایی مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه ، با تشكر از پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، توضیحاتی در مورد چگونگی شكل گیری واحدهای ساختمان مركز رشد ارائه داد.

مهندس شهباز مشاور عمرانی دانشگاه نیز با اعلام رضایت از روند كار پروژه ، بر تسریع در امور باقیمانده تاكید كرد تا در پایان كار، با افزایش احتمالی قیمت های مصالح و تجهیزات روبه رو نشویم.

مهندس ساكی نماینده مشاور طرح ، دلایل تاخیر در پروژه را بیان كرد و تامین سریع اعتبارات باقیمانده، و تسریع در امور را مورد تاكید قرار داد و گفت: سرعت بخشیدن به امور، از ضررهای احتمالی به پروژه جلوگیری می كند.

سپس ، امرایی مدیر امور مالی دانشگاه، ضمن ارائه گزارش مالی پروژه مركز رشد فناوری، به سئوال های دكتر اذرسا نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پاسخ گفت.

دكتر آذرسا نیز در سخنانی با تشكر از همه دست اندركاران این پروژه، نوآوری و فناوری را مهم توصیف كرد و گفت: فعالیت های نوآورانه و فناورانه این مركز رشد، كه مربوط به بخش توانبخشی می باشد، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی، راهنمایی لازم برای پیشرفت بیشتر در امور و دریافت منابع مالی اختصاصی پروژه را ارائه داد و آمادگی برای هرگونه حمایت از این پروژه را اعلام كرد.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۳:۰۷ - ۰۷/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۱