دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

معلولان شدید و خیلی شدید به سامانه ثبت نام واكسن كرونا مراجعه كنند
 
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور از ثبت نام واكسیناسیون معلولان شدید و خیلی شدید در سامانه ثبت نام واكسیناسیون كرونا ثبت نام كنند.
معلولان شدید و خیلی شدید به سامانه ثبت نام واكسن كرونا مراجعه كنند
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور از ثبت نام واكسیناسیون معلولان شدید و خیلی شدید در سامانه ثبت نام واكسیناسیون كرونا ثبت نام كنند. - اخبار اجتماعی -
محمد نفریه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فرآیند واكسیناسیون جامعه هدف سازمان بهزیستی كشور اظهار كرد: واكسیناسیون در مراكز شبانه روزی این سازمان از چند ماه پیش آغاز و هم اكنون بیش از 80 درصد از مراكز نگهداری توانبخشی سالمندان، معلولان و بیماران روانی مزمن واكسیناسیون شدند و مابقی نیز به دلیل عدم تمایل خود در لیست واكسیناسیون قرار نگرفتند.

وی تصریح كرد: رایزنی هایی برای واكسیناسیون معلولان شدید و خیلی شدید با وزارت بهداشت انجام شده كه برهمین اساس اسامی بیش از 500 هزار نفر از این افراد آماده شده است و افراد واجد شرایط برای تزریق واكسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام كنند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور همچنین به واكسیناسیون مراكز دولتی و غیردولتی اشاره كرد و گفت: در این بخش نیز اسامی در قالب یك سی دی آماده و به زودی ارسال خواهد شد.

نفریه درباره واكسیناسیون سایر گروه های تحت پوشش سازمان بهزیستی كشور گفت: سازمان دارای بخش های مختلفی از جمله حوزه اورژانس اجتماعی، پیشگیری، درمان و... است كه در همین بخش نیز رایزنی ها برای واكسیناسیون افراد با وزارت بهداشت انجام شده است چرا كه گروه های اشاره شده به دلیل نوع شغلی كه دارند مراودات و ارتباطات زیادی را با مراجه كنندگان به سازمان بهزیستی را دارند.

وی با تاكید بر اینكه سازمان بهزیستی از همان ابتدای شیوع ویروس كرونا تمهیدات لازم را برا ی مقابله و پیشگیری از ویروس كرونا طبق یك بخشنامه به تمامی مراكز ابلاغ كرده است، گفت: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده كمترین میزان ابتلا و فوتی را در مراكز سازمان داشتیم.

كمك های معیشتی بنیاد مستضعفان از ابتدای شیوع كرونا به 770 میلیارد رسید
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۰:۰۶ - ۱۳/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۴