دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

پرداختی های معاونت توسعه مدیریت دانشگاه به مناسبت هفته دولت و سالروز كارمند، پزشك و داروساز
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پرداختی های معاونت توسعه مدیریت دانشگاه به مناسبت هفته دولت و سالروز كارمند، پزشك و داروساز

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن گرامی داشت هفته دولت و تبریك به همه كاركنان پرتلاش و زحمتكش دانشگاه و مراكز تابعه، و تبریك به مناسبت سالروز پزشك و داروساز، از مبالغ پرداختی كه به این مناسبت ها، به همكاران در ستاد دانشگاه و مراكز درمانی وابسته به دانشگاه اهداء شده است، خبر داد.

دكتر مهرداد فرخی در این باره به خبرنگار وبدای دانشگاه اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت به كادر درمانی همه مراكز درمانی تابعه دانشگاه، مبلغ ده میلیون ریال (معادل یك میلیون تومان) و به پزشكان (متخصص و عمومی)، داروسازان و دندانپزشكان، مبلغ هفت میلیون ریال (معادل 700 هزار تومان) پرداخت شد.

وی افزود: برای هر یك از كاركنان كادر اداری و ستاد دانشگاه نیز مبلغ پنج میلیون ریال (معادل 500 هزار تومان) واریز شده است.

دكتر فرخی تصریح كرد: بنابراین، براساس مبالغ مصوب و پرداخت شده، پزشكان، داروسازان و دندانپزشكانی كه جزو كادر درمان در مراكز درمانی مشغول خدمت می باشند، جمعا مبلغ هفده میلیون ریال (یك میلیون و 700 هزار تومان) و پزشكان، داروسازان و دندانپزشكانی كه در ستاد دانشگاه اشتغال دارند، جمعا مبلغ دوازده میلیون ریال (یك میلیون و 200 هزار تومان) دریافت كرده اند.

وی در پایان این گفت وگو، برای همه همكاران در دانشگاه و مراكز درمانی وابسته به دانشگاه آرزوی سلامتی، بهروزی و توفیق خدمت به بیماران و نیازمندان را داشت.

انتهای پیام/

تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۶:۰۱ - ۱۰/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۱