دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

نتایج پژوهشی جامع « تحلیل وضعیت كودكان دارای معلولیت و نیازهای ویژه در ایران »، در قالب كتاب منتشر شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

نتایج پژوهشی جامع « تحلیل وضعیت كودكان دارای معلولیت و نیازهای ویژه در ایران »، در قالب كتاب منتشر شد

نتایج پژوهشی در خصوص " وضعیت كودكان دارای معلولیت و نیازهای ویژه در ایران " كه توسط تیمی از پژوهشگران تحت نظارت دكتر پیام روشن فكر (عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی) انجام شده است، در قالب كتاب منتشر شد.

دكتر پیام روشن فكر در این باره به خبرنگار وبدای دانشگاه، گفت: این پروژه تحقیقاتی با حمایت دفتر صندوق كودكان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران و به سفارش معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی كشور، طی 18 ماه (سالهای 1398 و 99)، كار اسنادی و میدانی در 7 استان كشور اجرا شد.

وی افزود: نتایج این پژوهش در قالب كتابی در 342 صقحه و چهارفصل، توسط دفتر صندوق كودكان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران منتشر شده است.

دكتر روشن فكر تصریح كرد كه این مجموعه از اطلاعات، به جنبه های مختلفی از زندگی كودكان دارای معلولیت و نیازهای ویژه در ایران و وضعیت موجود و مطلوب آن بلحاظ آماری، قوانین و سیاستها، برنامه های مرتبط با آموزش، سلامت، زندگی اجتماعی، مشاركت و ارزشها و هنجارهای جامعه در خصوص این كودكان پرداخته است.

گفتنی است؛ كتاب منتشر شده از نتایج بررسی " وضعیت كودكان دارای معلولیت و نیازهای ویژه در ایران "، جهت استفاده اعضای هیات علمی، دانشجویان و محققان حوزه توانبخشی، در كتابخانه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نگهداری می شود.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۳:۵۶ - ۱۰/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۲