دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

سرپرست مركز تحقیقات "سوء مصرف و وابستگی به مواد" دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی منصوب شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

سرپرست مركز تحقیقات "سوء مصرف و وابستگی به مواد" دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با صدور ابلاغی، دكتر " روناك میهن " عضو هیات علمی گروه روانپزشكی دانشگاه را به عنوان سرپرست مركز تحقیقات "سوء مصرف و وابستگی به مواد" این دانشگاه منصوب كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه، در ابلاغیه صادره از سوی دكتر حمیدرضا خانكه خطاب به دكتر میهن آمده است، " نظر به تعهد، تخصص و شایستگی های سركارعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم تحقیقات و فناوری، به عنوان سرپرست مركز تحقیقات سوء مصرف و وابستگی به مواد تعیین می گردید ".

گفتنی است؛ دكتر روناك میهن استادیار گروه روانپزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از چند سال پیش به عنوان ناظر آموزشی دوره اعتیاد دستیاری روانپزشكی دانشگاه، عضو كارگروه اخلاق دانشگاه، عضو هیات علمی پاره وقت مركز تحقیقات سایكوز، رئیس بخش نظام مافی (1) بیمارستان روانپزشكی رازی و عضو كمیته آموزشی این مركز آموزشی و درمانی، فعالیت می كند.

وی از سال 1397 تا 1399، در سمت معاون آموزشی و معاون پژوهشی مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی نیز خدمت كرده است.

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از جمله دانشگاه های تحت پوشش وزارت بهداشت است كه در سه حوزه " سلامت اجتماعی، توانبخشی و سلامت روانی " فعالیت می كند و دارای 8 مركز تحقیقات " سوء مصرف و وابستگی به مواد، توانبخشی اعصاب اطفال، سایكوز، سالمندی، سلامت در حوادث و بلایا، ژنتیك، عوامل اجتماعی موثر بر سلامت (SDH) و مدیریت رفاه اجتماعی " می باشد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۶:۴۱ - ۱۶/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۶