دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تكلیف واكسیناسیون معلولان بستری در خانه چه می شود؟
 
معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران با اشاره به واكسیناسیون معلولان بسترگرا در منزل گفت: به واسطه چالش هایی كه دانشگاه های علوم پزشكی استان تهران در انجام واكسیناسیون در منازل بواسطه اعزام تیم های تخصصی و تزریق واكسن داشتند، این كار هنوز محقق نشده این در حالیست كه پیش از این اعلام كردیم با حضور  ...
تكلیف واكسیناسیون معلولان بستری در خانه چه می شود؟ سیداحمد خادم در گفت وگو با ایسنا، بیان كرد: درخصوص واكسیناسیون معلولان بسترگرا مكاتباتی انجام شد و اسامی معلولان بسترگرا نیز برای اعلام به دانشگاه های علوم پزشكی استان تهران آماده است تا با رفع چالش های دانشگاه های علوم پزشكی استان تهران، واكسیناسیون در منازل با اعزام تیم های تخصصی محقق شود. هر ویال واكسن برای 10 نفر مورد استفاده دارد اما باتوجه به پراكندگی معلولان در سطح شهر و اهمیت نگهداری واكسن در شرایط ویژه، واكسیناسیون كمی پیچیده و دشواراست.

وی افزود: بهزیستی استان تهران برای این موضوع به مدیران بهزیستی شهرستان نامه ای ارسال كرد تا با همكاری شبكه های بهداشت برای پوشش واكسیناسیون اقدام كنند و آن دسته از معلولانی كه به طور كامل بسترگرا هستند را شناسایی و با هماهنگی شهرستان ها و مسئولین شبكه بهداشت واكسیناسیون آنها محقق شود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران با بیان اینكه هنوز معلولانی كه در خانه نگهداری می شوند واكسن دریافت نكرده اند، اظهار كرد: ما پیش از این اعلام كردیم كه با حضور نماینده ناظر از دانشگاه های علوم پزشكی استان تهران ، تیم متشكل از پزشك و پرستار را آماده و در واكسیناسیون همكاری كنیم اما پاسخی در این خصوص دریافت نشد.

خادم با بیان اینكه اگر باز هم دانشگاه های علوم پزشكی استان تهران این فرصت را به ما بدهند، ما استقبال می كنیم و حاضر به آماده كردن تیم برای واكسیناسیون معلولان بسترگرا در منزل با نظارت آنها هستیم، گفت: اكنون مجدد برای واكسیناسیون معلولان بسترگرا در منزل با وزارت بهداشت مكاتبه شده است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۰:۱۴ - ۳۰/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۱