دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین شماره فصلنامه علمی – اجتماعی « توانبخشی و سلامت »، منتشر شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

اولین شماره فصلنامه علمی – اجتماعی « توانبخشی و سلامت »، منتشر شد

اولین شماره فصلنامه « توانبخشی و سلامت »، به همت كمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و بمنظور بررسی موضوع ها و محورهای گوناگون علمی و اجتماعی در حوزه " توانبخشی و سلامت "، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، این نشریه دانشگاهی با بهره گیری از تجارب، حمایت و مشاوره اساتید دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در راستای فراهم نمودن بستر مناسب توسعه و ارتقای كیفی پژوهش و نشر دانش روز، تهیه و منتشر می شود.

نشریه « توانبخشی و سلامت »، با زمینه انتشار "علمی و اجتماعی" و ترتیب انتشار "فصلنامه" و نحوه انتشار "چاپی و الكترونیك"، به صاحب امتیازی دكتر ناهید رحمانی سرپرست كمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و سردبیری حمید خاكباز دانشجوی مقطع دكتری این دانشگاه تهیه می شود.

مطالب مندرج در نخستین شماره این فصلنامه كه مربوط به تابستان 1400 است، شامل " اهداف و تسهیلات كمیته تحقیقات دانشجویی، پیام ریاست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، پیام مدیر مسئول فصلنامه، پیام سردبیر فصلنامه، معرفی اعضای شورای مركزی كمیته تحقیقات دانشجویی، معرفی پژوهشگران برتر دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معرفی كارگروه های كمیته تحقیقات دانشجویی، معرفی كارگاه های آموزشی و پژوهشی، مصاحبه با اساتید برجسته اهل علم و قلم، مجموع مقالات و اشعار " می باشد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت كمیته تحقیقات دانشجویی و فصلنامه نسبت به مطالعه و همچنین ارسال مقالات و موضوعات تخصصی با محور « توانبخشی و سلامت » جهت چاپ در فصلنامه اقدام نمایند.

انتهای پیام/

تنظیم خبر: نعیمی پور

دانلود فایل : شماره اول مجله توانبخشی و سلامت.pdf ( 11521KB )
   تاریخ: ۲۳:۱۳ - ۳۰/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۰