دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

افزایش كمك هزینه آزمایش آنلاین بیمه شدگان به 750 هزار تومان
 
مدیركل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی كشوری از افزایش كمك هزینه طرح آزمایش آنلاین از 500 هزار تومان به 750 هزار تومان برای هر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه تكمیلی درمان این صندوق خبر داد.
افزایش كمك هزینه آزمایش آنلاین بیمه شدگان به 750 هزار تومان مدیركل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی كشوری از افزایش كمك هزینه طرح آزمایش آنلاین از 500 هزار تومان به 750 هزار تومان برای هر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه تكمیلی درمان این صندوق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مرتضایی فر گفت: صندوق بازنشستگی به منظور كاهش تردد و مراجعه بازنشستگان به مراكز درمانی به خصوص در شرایط كرونایی طرحی را با نام «آزمایش آنلاین» با همكاری یك شركت دانش بنیان و فناور اجرا كرد كه با توجه به استقبال بازنشستگان این طرح امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینكه طرح آزمایش آنلاین ارائه خدمات آزمایشگاهی و برخی خدمات تشخیصی درمانی را به بازنشستگان زیرپوشش بیمه تكمیلی درمان و از طریق سایت این شركت استارتاپی برعهده دارد»،اظهار داشت: كمك هزینه ارائه خدمات در این طرح 500 هزار تومان برای هر بیمه شده بود كه در صورت استفاده بیشتر از سقف تعیین شده تا 600 هزار تومان نیز به صورت اقساط از بازنشستگان در سه قسط كسر می شد.

وی افزود: با نظر مساعد مدیرعامل صندوق بازنشستگی و رایزنی با شركت طرف قرارداد، قرار شد تا كمك هزینه این طرح تا سقف 750 هزار تومان افزایش یابد و در عمل بازنشستگان تا این سقف از خدمات درمانی و تشخیصی به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه استفاده كنند.

مدیركل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی كشوری یادآور شد: در دوره گذشته، حدود 3 هزار دفتر كل و نزدیك به 6 هزار و 500 كد ملی از خدمات آزمایش آنلاین در سراسر كشور استفاده كردند.

به گفته مرتضایی فرد، آزمایش و معاینه پزشكی در محل یا منزل، انجام تست كرونا و سرم تراپی و فیزیوتراپی بیشترین خدمات ارائه شده از سوی آزمایش آنلاین به بازنشستگان و افراد تحت تكفل آنها بوده است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۵:۰۰ - ۱۶/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۲