دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

رشته های فیزیوتراپی، كاردرمانی و فناوری اطلاعات سلامت راه اندازی می شود
 
رئیس دانشكده پیراپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهركرد از راه اندازی رشته های تحصیلی فیزیوتراپی، كاردرمانی و فناوری اطلاعات سلامت در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهركرد، علی حسن پور رئیس دانشكده پیراپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهركرد اظهار داشت: دانشكده پیراپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهركرد در سال 1378 تأسیس شد و هم اكنون با 14 عضو هیئت علمی در حال فعالیت است.

او افزود: در این دانشكده پنج گروه آموزشی در مقاطع پیوسته و ناپیوسته شامل هوشبری، علوم آزمایشگاهی، فیزیك پزشكی، توانبخشی و عمومی فعال می باشد.

رئیس دانشكده پیراپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهركرد با ابراز امیدواری تصریح كرد: خوشبختانه با موافقت وزارت بهداشت رشته های تحصیلی فیزیوتراپی، كاردرمانی و فناوری اطلاعات سلامت (HIT) به زودی در این دانشكده راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید

- اضافه شدن 6 رشته محل جدید به رشته های مقطع كارشناسی دانشگاه پیام نور حسن پور با اشاره به اینكه طی سال های اخیر با تلاش های شبانه روزی تعداد كلاس های آموزشی در این دانشكده از 2 عدد به 7 مورد افزایش یافته است اضافه كرد: در حال حاضر كلاس های آموزشی باامكانات استاندارد و بروز در اختیار دانشجویان شاغل به تحصیل این دانشگاه قرار دارد.

او از احداث ساختمان جدیددانشكده پیراپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهركرد واقع در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه خبر داد و گفت: این ساختمان با 4500 متر زیربنا در دو فاز در حال احداث است و تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
   تاریخ: ۰۹:۱۴ - ۲۰/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۱۴۹