دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

جشن ازدواج دانشجویی «شاخه نبات» همزمان با ولادت پیامبر اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار شد
 
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با اشاره به افزایش آگاهی و سازگاری در بین ازدواج های دانشجویی گفت: سفارش بزرگان ما این است كه زوج ها با همدیگر سازگاری داشته باشند. سازگاری یك صفت بسیار بزرگ است كه در بین دانشجویان به وفور دیده می شود. پژوهش های مختلف نشان می ‍دهد كه ...
جشن ازدواج دانشجویی «شاخه نبات» همزمان با ولادت پیامبر اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار شد
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با اشاره به افزایش آگاهی و سازگاری در بین ازدواج های دانشجویی گفت: سفارش بزرگان ما این است كه زوج ها با همدیگر سازگاری داشته باشند. سازگاری یك صفت بسیار بزرگ است كه در بین دانشجویان به وفور دیده می شود. پژوهش های مختلف نشان می ‍دهد كه ازدواج های دانشجویی پایدارتر هستند اما دانشجویان ما باید بدانند كه زندگی سیر صعود ندارد بلكه روند آن پر از فراز و فرود است و باید همواره به فكر تداوم زندگی مشترك خود باشید كه با صبر و شكیبایی به شیرینی می رسد.



به گزارش وبدا، جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی شامگاه روز یكشنبه دوم آبان ماه همزمان با ولادت خاتم پیامبران حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و با حضور 60 زوج دانشجو و جمعی از مسئولان این دانشگاه و با زیارت قبور شهدا در هتل استقلال تهران برگزار شد.

این مراسم در روز ولادت پیامبر رحمت(ص) و امام صادق(ص) با حفظ پروتكل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، در دو بخش تدارك دیده شده است. بخش اول آن، با برگزاری كارگاه های آموزشی (خانواده موفق) برای زوجین دانشجو در محل دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد. بخش دوم مراسم كه با ویژه برنامه های متنوع همراه بود، در هتل استقلال تهران برگزار شده و خانواده های زوج های دانشجو، هیات رئیسه دانشگاه، برخی مقامات و مسئولان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، وزارت بهداشت، شهرداری تهران و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و جمعی از اساتید و فرهیختگان كشور در آن شركت داشتند.

حمایت از بهسازی خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

در این مراسم دكتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ضمن تبریك ولادت باسعادت پیامبر اكرم(ص) گفت: خوشحالم كه در این شب خاطره انگیز در كنار زوج های دانشجو قرار دارم. من همچون شما در حدود 20 سال پیش در چنین مراسمی شركت كردم و خوشحالم كه این سنت حسنه ادامه دارد. جای خوشوقتی دارد كه دانشجویان ما در مقطع كنونی و علیرغم مشكلات سختی ها را به جان خریدند. این مراسم نشان دهنده اراده و شجاعت تحسین برانگیز این دانشجویان عزیز است.

او اضافه كرد: از نظر قانونی تمام حمایت های خودمان را معطوف به حمایت از به سازی خوابگاه متأهلی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی خواهیم كرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دانشجویان به سازگاری در زندگی دعوت كرد و گفت: سفارش بزرگان ما این است كه زوج ها با همدیگر بسازند؛ سازگاری یك صفت بسیار بزرگ است كه در بین دانشجویان به وفور دیده می شود. پژوهش ها نشان می ‍دهد كه ازدواج های دانشجویی پایدارتر هستند. اما دانشجویان ما باید بدانند كه زندگی سیر صعود ندارد بلكه روند آن پر از فراز و فرود است و باید همواره به فكر تداوم زندگی مشترك خود باشید كه با صبر وشكیبایی به شیرینی می رسد.

او ادامه داد: اگر در ابتدای زندگی صاحب فرزند شوید از آرامش بیشتری برخوردار خواهید بود. فرزندآوری به پایداری زندگی كمك می كند و می توانید در كنار فرزند و همسر خود در زمینه تحصیل و زندگی موفق تر باشید. انگیزه تحصیل بسیاری از دانشجویان بعد از ازدواج بیشتر می شود. امیدوارم زندگی خوب و افتخارآمیزی داشته باشید و تا بهشت همسفر شریك زندگی خود باشید
برای مشاهده متن كامل گزارش به لینك زیر مراجعه كنید:

http://behdasht.gov.ir/XW27
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۹:۱۹ - ۰۴/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۸