دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه: اسلام برای ازدواج، احترام و قداست قائل است
 
در جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بیان شد؛

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه: اسلام برای ازدواج، احترام و قداست قائل است

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در جشن ازدواج دانشجویان این دانشگاه گفت: در بین همه مكاتبی كه وجود دارد، تنها مكتب اسلام است كه با افتخار احترام و قداست برای ازدواج قائل است.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دكتر محمد افشاری افزود: هیچ كدام از مكاتب چنین قداستی را قائل نیستند، زمانی كه خطبه عقد جاری می شود، بهترین موقع برای استجابت دعا است و فردی كه برای ازدواج جوانان قدم بر می دارد و مقدمات ازدواج را فراهم می كند، فضیلت یك پیامبر و یك شهید را خواهد داشت.

وی ضمن تبریك سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: ان شاالله به بركت این روز بزرگ زندگی همه شما دانشجویان گرامی شیرین باشد و خوشبخت و عاقبت بخیر شوید و خداوند به شما فرزندان صالح و سالم عنایت فرماید.

گفتنی است؛ جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بعد از ظهر روز یكشنبه همزمان با ولادت خاتم پیامبران حضرت محمد (ص)، به همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و ستاد ازدواج دانشجویی و با حضور 60 زوج دانشجو و جمعی از مسئولان دانشگاه، با رعایت كامل پروتكل های بهداشتی در دو بخش كارگاه های آموزشی و جشن ازدواج برگزار شد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۲۲:۳۰ - ۰۳/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۴