دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت یوم الله 13 آبان
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت یوم الله 13 آبان

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (پنجشنبه) با انتشار پیام، یوم الله 13 آبان را گرامی داشت و حركت انقلابی دانشجویان خط امام (ره) را تجدید میثاق با آرمان های رهبر فقید امام خمینی (ره) دانست.

به گزارش وبدای دانشگاه ، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

13 آبان ماه، سالروز حماسه استكبارستیزی و حمایت از دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی، گویا تكمیل كننده انقلاب شكوهمند اسلامی و یا بفرمایش رهبر فقید انقلاب حضرت امام (ره)، « تسخیر لانه جاسوسی، انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول بود ».

فرزندان ایران اسلامی در چنین روزی، در ادامه راه پدران و مادران این سرزمین و انقلاب 57 ایرانیان، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، تجدید بیعت كرده، با هوشیاری، به بهره كشی چندین دهه استكبار از ملت شریف ایران، پایان دادند و به شعار « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی » عینیت بخشیدند.

دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن گرامی داشت این مناسبت تاریخی، با الگوگیری از حركت استكبار ستیزی دانشجویان پیرو خط امام (ره)، برای حفظ استقلال، دستیابی به خودكفایی و رفع هرگونه وابستگی، از ابزار علم و فناوری برای تحقق این هدف استفاده می كنند و از هیچ كوششی برای رسیدن به جایگاه قطب توانبخشی منطقه، دریغ نخواهند كرد.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۰۳:۴۰ - ۱۴/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۵