دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

فضای مجازی در هفته ای كه گذشت/ از خاك شدن حسن یزدانی در آسایشگاه معلولان تا سیلی دیگر سپاه به آمریكا!
 
گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: در بسته فضای مجازی این هفته واكنش های كاربران شبكه های اجتماعی را به رویدادهای مهم داخلی و خارجی در هفته ای كه گذشت از نظر می گذرانید.

خاك شدن قهرمان المپیك در آسایشگاه معلولان | نان پدر و شیر مادر حلالت!

حسن یزدانی، ستاره كشتی ایران یكشنبه 9 آبان با حضور در آسایشگاه معلولین شهید بهشتی مشهد به پاس قدردانی از زحمات كاركنان و پرسنل موسسات توانبخشی از این آسایگاه بازدید كرد و به جهت همدردی با ورزشكاران معلول به صورت نمادین روی تشك رفته و با آنان كشتی گرفت. این اقدام حسن یزدانی تحسین كاربران شبكه های اجتماعی را به همراه داشت.



 



 



 



حاج علی اكبری و عدالت خواهی مصداقی در نماز جمعه | مراقب عملیات فریب دشمن باشیم!

انتشار بخش تقطیع شده اظهارات رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درباره عدالتخواهی در این هفته سوژه داغ شبكه های اجتماعی شده و كاربران این شبكه ها واكنش های فراوانی به این بخش از صحبت های حاج علی اكبری نشان دادند: «ائمه جمعه می دانستند طبق نظر امامین انقلاب طرح این نوع مسائل- عدالتخواهی- به صورت مصداقی ممنوع است».

 


 

این كلیپ تقطیع شده در فضای مجازی منتشر شد و رسانه های ضدانقلاب نیز در آتش این فریب رسانه ای دمیدند و برخی از افراد نیز آگاهانه و با غرض ورزی و یا ناآگاهانه و از روی دلسوزی برای جریان انقلاب در زمین آن ها بازی كرده و دهان به انتقاد از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گشوده و یا دست به تخریب او زدند و این طور ماجرا را روایت كردند كه گویا حاج علی اكبری با فسادستیزی مخالف است! در ادامه برخی از این واكنش ها را می خوانید.
 



 

▪️ همه چی آرومه من چقدر خوشحالم...
(خطبه نماز جمعه مطلوب از نظر حاج علی اكبری)
💬 رابین شور

اما این سخنان بخش دیگری دارد كه كمتر دیده شد. حاج علی اكبری در ادامه آن كلیپ تقطیع شده می گوید اگر امام جمعه فسادی را ببیند و نسبت به آن بی تفاوت باشد فاقد صلاحیت و منعزل است.

 



در ادامه برخی از واكنش های كاربران در اعتراض به این هجمه رسانه ای علیه اظهارات حاج علی اكبری را می خوانید.
 



 

▪️ مراقب عملیات فریب دشمن باشیم تا سرگرم چیزای الكی نشیم و تو زمین دشمن بازی نكنیم …
#نماز_جمعه
💬 محمدصالح
 



هدیه و توئیت جنجالی كره ای ها | ما هفت میلیارد دلار پول طلبكاریم نه یك كارتن ماسك!

سفارت كره جنوبی در توئیتر این سفارتخانه از اهدای 2 هزار ماسك به بیمارستانی در تهران خبر داد. این اقدام سفیر كره جنوبی در حالی كه هفت میلیارد دلار دارایی های ایران در بانك های سئول بلوكه شده و امكان دسترسی ایران به این دارایی ها آن هم در شرایط شیوع ویروس كرونا فراهم نشده، واكنش های فراوانی را در پی داشت.
 



 



 

▪️ باید آن 2000 تا ماسك را پرت میكردند تو صورت جناب سفیر #كره_جنوبی
💬 ابوالفضل موسوی
 

▪️ اهدای 2هزار ماسك ازسوی سفیر كره جنوبی(آنهم بعد ازخودكفایی در تولید ماسك،عدم همكاری شان در روزهای ابتدایی كرونا و باوجود 7میلیارد پول بلوكه شده كشورمان) گویای وقاحت كره ای هاست اما موید اینست كه تنها راه پیش روی كشورمان، قوی شدن با اتكا به توان داخلی وتلاش برای خنثی سازی تحریم هاست!
💬 مهدی قاسم زاده
 



سیلی دیگر سپاه به آمریكا | آش رو دزدیدن؛ ما با جاش پس گرفتیم!

با اقدام به موقع و مقتدرانه جان بركفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریكا ناكام ماند.

آمریكا در این اقدام یك نفتكش را كه حامل نفت صادراتی ایران بود در آب های دریای عمان مصادره كرد و با انتقال محموله نفت آن به یك نفتكش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت كرد. همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتكش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب های سرزمینی ایران هدایت كردند. این اقدام مقتدرانه سپاه با واكنش های فراوان كاربران شبكه های اجتماعی همراه شد.

▪️ آش رو دزدیدن
ما با جاش پس گرفتیم
#سپاه
💬 آقای فرحانی

 



 



▪️ فرق سپاه ایران با ارتش آمریكا اینه كه اونا تو فیلما همچین داستان هایی به خورد مردمشون میدن اما سپاه ایران یه عملیات هالیوودی تو واقعیت رقم میزنه!
💬 نرگس رئیسی
 



 

انتهای پیام/
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۳:۱۷ - ۱۳/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۰