دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

10 درصد اشتغال هر استانی به ایثارگران تعلق می گیرد
 
ایلام - ایرنا - معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: براساس مصوبات سفرهای رییس جمهور حداقل 10 درصد از اشتغال هر استانی به ایثارگران تعلق خواهد گرفت.
10 درصد اشتغال هر استانی به ایثارگران تعلق می گیرد ایلام - ایرنا - معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: براساس مصوبات سفرهای رییس جمهور حداقل 10 درصد از اشتغال هر استانی به ایثارگران تعلق خواهد گرفت.

محمود پاكدل روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در سفرهای استانی رییس جمهور مقرر شده حداقل پنج درصد از مسكن های تولیدی مرتبط با قانون جهش تولید مسكن به ایثارگران اختصاص یابد.

وی افزود: بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در لایحه بودجه 1401 از 31 هزار و 600 میلیارد تومان به 48 هزار و 200 میلیارد تومان در لایحه افزایش یافته است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاكید كرد: سه موضوع اصلی اشتغال، مسكن و معیشت ایثارگران در دستور كار معاونت تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران است كه در این بخش ها تلاش های خوبی انجام شده است.

پاكدل یادآور شد: تكمیل مجتمع های فرهنگی و ورزشی توانبخشی و ساماندهی گلزار شهدا نیز در دست اقدام است.

وی ابراز اضافه كرد: در دولت جدید سعی داریم اقدامات ارزشمندی در راستای كاهش مشكلات ایثارگران انجام شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: در فراكسیون امور ایثارگران مجلس هم تلاش داریم در بحث معیشت نیز به امور ایثارگران بیشتر توجه كنیم.

به گفته پاكدل طی 2 ماهه نخست آغاز كار دولت سیزدهم گزارشی در خصوص مشكلات ایثارگران به معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراشه كه در آن چالش ها، خواسته ها و مطالبات ایثارگران مطرح و احصا شده است.

به گزارش ایرنا، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز برای شركت در آیین تكریم و معرفه مدیران كل سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران به ایلام سفر كرد.

برچسب ها
- ایلام
- بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران
- اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۲۴ - ۲۸/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۷