دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

رسیدگی به جانمایی و وضعیت گرمخانه ها دغدغه مسئولان شهری شود
 


رئیس مركز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر كرج گفت: با بررسی آخرین وضعیت گرمخانه ها و نابسامانی شدید در این حوزه خواستار ورود جدی دستگاه های مسئول به حوزه گرمخانه هستیم.
محمد اسدیان در نشست تخصصی كه با حضور مسئولان گرمخانه ، كارشناس اجتماعی استانداری در سالن مدرس برگزار شد ، اظهار داشت: جلسه فوق در راستای ساماندهی گرمخانه ها در جهت افزایش بهره وری و بازتوانی افراد در معرض آسیب ، افراد بی خانمان شهر و معتادین متجاهر برگزار شد.عضو و رئیس مركز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر كرج بیان كرد: در این راستا پیشنهاد می شود شورای راهبردی جهت اجرایی كردن قانون مصوب و مطرح سال 94 اقدام كند.
دستگاه های مسئول در مبحث گرمخانه كرج ورود جدی كنند
اسدیان یادآور شد: سازمانهای مسئول ساماندهی متكدیان خیابانی از جمله شهرداری، دادگستری، نیروی انتظامی، اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و كمیته امداد امام خمینی (ره)موظف هستند نماینده تام الاختیار خود را به گرمخانه برای انجام وظایف دستگاه متبوع معرفی كنند. وی عنوان كرد: طبق بند 2 ماده 80 قانون تشكیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی وظیفه بررسی و شناخت كمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی،فرهنگی،آموزشی، بهداشت ، رفاهی و تهیه طرح و پیشنهادهای اصلاحی و راه حل های كاربردی در این زمینه جهت برنامه ریزی و ارایه آن به عهده مقامات مسئول ذیربط است.
   تاریخ: ۱۲:۱۶ - ۲۸/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵