دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

برگزاری جلسه شورای بین الملل دانشكده توانبخشی
 
اولین جلسه شورای معاونت بین الملل دانشكده توانبخشی در سالن استاد طالبیان برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای بین الملل دانشكده توانبخشی
اولین جلسه شورای معاونت بین الملل دانشكده توانبخشی در سالن استاد طالبیان برگزار شد.

202934.mp3 برگزاری جلسه شورای بین الملل دانشكده توانبخشی



اخبار مرتبط گالری عكس مرتبط گالری فیلم مرتبط گالری صوت مرتبط
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تهران دانشكده توانبخشی، اولین جلسه شورای معاونت بین الملل دانشكده توانبخشی روز سه شنبه 23 آذر 1400 با حضور دكتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشكده و اعضای جدید شورا برگزار شد.
در این نشست ابتدا دكتر سیامك بشردوست سرپرست معاونت بین الملل دانشكده از زحمات دكتر شادمهر معاون بین الملل پیشین دانشكده قدردانی و اظهار امیدواری كرد كه بتوان مسیر قبلی را با نگاهی جدید و با تلاش برای رفع مسائل موجود ادامه داد.
سپس با توجه به اهداف معاونت بین الملل دانشگاه و با تاكید بر برگزاری دوره های كوتاه مدت با صدور گواهی، وبینارها و نیز تعیین جزئیات برنامه از قبیل تعداد دوره ها و دانشجویان، اعضای شورا را به بازبینی و ارائه برنامه چهارساله گروه مرتبط دعوت كرد.
دكتر بشردوست ضمن اشاره به توانمندی گروه های آموزشی دانشكده از امكان برقراری ارتباط گروه ها با دانشگاه های برتر كشورهای همسایه در سال های آتی سخن گفت.
دكتر خاتون آبادی نیز ضمن قدردانی از زحمات دكتر شادمهر، بر ضرورت وجود نقشه راه در برنامه چهارساله تاكید كرد و گفت: در نقشه راه باید به چهار سوال از جمله وضعیت موجود چیست؟ مقصد كجاست؟ چه ابزاری برای رسیدن به مقصد داریم؟ و چگونگی نحوه حركت در مسیر از ابتدا تا انتها پاسخ داده شود؛ در همین راستا نقشه راه معاونت بین الملل دانشكده، بخشی از نقشه راه دانشكده توانبخشی محسوب می شود.
در ادامه نمایندگان گروه ها به ارائه مسائل مرتبط و برنامه های پیش رو از جمله برگزاری دوره كارشناسی ارشد مجازی پرداختند.
این جلسه با بحث و تبادل نظر اعضا در خصوص موارد ذكر شده به پایان رسید.

گروه خبری : دانشكده توانبخشی كد خبر : 202934

كپی لینك كوتاه

-
-
   تاریخ: ۱۷:۲۰ - ۲۹/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۷