دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اجرای نسخه الكترونیك از اول دی ماه
 
مدیركل درمان تامین اجتماعی استان تهران در جلسه نهایی طرح نسخه الكترونیكبر لزوم تعامل هر چه بیشتر وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل سازی امور برای اجرای بهینه این طرح تاكید كرد.
اجرای نسخه الكترونیك از اول دی ماه به گزارش ایسنا، در این جلسه كه با حضور معاونین درمان دانشگاه های شهید بهشتی، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مدیر درمان دانشگاه تهران، كارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه های فوق، دانشگاه ایران و مدیركل درمان تامین اجتماعی استان مسئولین فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی تشكیل شد، مدیركل درمان تامین اجتماعی استان تهران هدف از تشكیل این جلسه را هماهنگی و همفكری در راستای رفع چالشهای موجود در روزهای نهایی مهلت مقرر به منظور اجرای بهینه طرح دانست.

پناهی زاده تصریح كرد: اجرای این طرح چالش هایی خواهد داشت كه قطعاً با همفكری و همكاری و تعامل مثبت و سازنده بین دانشگاه های تحت پوشش وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی این مشكلات برطرف می شود.

وی با توجه به الزام قانونی، اجرای نسخه الكترونیك از اول دی ماه را تكلیف همه دستگاه های مرتبط دانست و آمادگی اداره كل درمان استان تهران برای همكاری كامل در این زمینه با دانشگاه های علوم پزشكی اعلام كرد.

كریمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی نیز ضمن ابراز رضایت و تشكر از برگزاری این جلسه گفت: در حال حاضر در سه بیمارستان دانشگاه شهید بهشتی از پنل نسخه نویسی سازمان تامین اجتماعی اقدام به ثبت نسخه می كنند لیكن طبعاً مقاومت هایی توسط پزشكان در این راستا وجود خواهد داشت كه با آموزش و پشتیبانی های لازم انتظار داریم تعداد بیشتری از بیمارستانها به این طرح بپیوندند.
گنجعلی خان مدیر درمان دانشگاه تهران و دكتر خراسانی معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه اظهار كرد: دانشگاه تهران براساس ابلاغیه های وزارت بهداشت ملزم به ارسال نسخ الكترونیك در بستر دیتاس بوده و مجاز به استفاده از پنل سازمانهای بیمه گر نیستند و لازم است در سطح مدیران ارشد وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه تصمیم گیری های لازم صورت پذیرد و به دانشگاهها ابلاغ شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در پایان پناهی زاده ضمن تاكید مجدد به لزوم تعامل و انعطاف هر چه بیشتر مابین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل سازی امور برای اجرای بهینه طرح با رعایت منفعت بیمه شده درخصوص تشكیل جلسه فنی با حضور كارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاهها و كارشناسان شركت خدمات ماشینی تامین، در راستای رفع موانع موجود تا پایان مهلت مقرر پیشنهاداتی را ارائه كرد كه مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۴:۳۹ - ۲۹/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۸