دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

استاندار هرمزگان: تعدادی تبلت در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع می شود
 
گروه استان ها- استاندار هرمزگان از تامین و توزیع تعداد زیادی تبلت جهت استفاده كودكان و دانش آموزان مناطق كم برخوردار استان با مشاركت وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
استاندار هرمزگان: تعدادی تبلت در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع می شود
گروه استان ها- استاندار هرمزگان از تامین و توزیع تعداد زیادی تبلت جهت استفاده كودكان و دانش آموزان مناطق كم برخوردار استان با مشاركت وزارت آموزش و پرورش خبر داد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی شامگاه یكشنبه در نشست كارگروه و شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: آموزش امری تك بعدی نیست بلكه امری دارای جامعیت های فراوان است كه تمام اقشار جامعه از جمله كسانی كه دارای محدودیت و كودكان استثنایی هستند را نیز در بر می گیرد از این رو در برنامه ریزی باید وضعیت همه آنها در نظر گرفته شود.

وی افزود: در نشست شورای آموزش و پرورش تصمیمات بسیار خوبی گرفته شده و در زمینه تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به آموزش و پرورش استثنائی برنامه هایی ارائه و اهدافی ترسیم كه امیدواریم در زمان بندی مناسب به اهداف آنها دست پیدا كنیم.

استاندار هرمزگان بیان كرد: یكی از كمبودهایی كه در استان برای تحصیل و آموزش وجود دارد كمبود تبلت برای دانش آموزان است كه مقرر شد با مشاركت آموزش و پرورش تعداد زیادی تبلت بین دانش آموزان كم برخوردار توزیع شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش: خیرین 361 هزار تبلت به دانش آموزان مناطق محروم اهدا كردند
188 دانش آموز استثنایی لرستان دسترسی به تبلت و تلفن همراه ندارند
مصائب آموزش مجازی در خراسان جنوبی/ دانش آموزان مناطق محروم تبلت ندارند/ خیران به كمك شتافتند
دوستی تصریح كرد: یكی از برنامه های اصلی ما در استان هرمزگان در بحث آموزش و پرورش است بر همین اساس دوره هایی نیز برای ارتقای سطح كیفی و دانشی معلمان استان در استانداری با استفاده از اساتید مطرح كشوری و استانی برگزار شده است.

وی خاطرنشان كرد: برنامه داریم با برنامه ریزی های مدون رتبه استان هرمزگان را در كنكور افزایش دهیم و از این طریق زمینه برای حضور فرزندان هرمزگانی در دانشگاه های مطرح و مراكز عالی علمی ایجاد شود.

به گزارش تسنیم برگزاری دوره های آموزشی ارتقای توانمندی دبیران متوسطه استان هرمزگان با دستور و تاكید مهدى دوستی استاندار هرمزگان جهت تقویت و افزایش سطح علمی برای تدریس مباحث توسط دبیران متوسطه به دانش آموزان استان، در محل سالن جلسات استانداری هرمزگان از همین هفته آغاز شده و با توجه به تاكید استاندار هرمزگان مبنی بر اینكه افزایش سطح علمی دانش آموزان استان و ارتقای جایگاه آنان در كنكور سراسری نیازمند افزایش دانش دبیران است، این دوره های آموزشى در راستای اجرای برنامه ویژه افزایش موفقیت دانش آموزان استان هرمزگان در كنكور سراسری آغاز شده و ادامه خواهد داشت.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۰۹:۱۱ - ۲۹/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۴