دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

استودیوی مجازی آموزش و پرورش استنثایی هرمزگان افتتاح شد
 
بندرعباس- ایرنا- استودیوی تولید محتوا و پایگاه آموزش مجازی دانش آموزان با نیازهای ویژه هرمزگان با حضور معاون وزیر و رییس آموزش وپرورش استثنایی كشور روز یكشنبه در مدرسه استثنایی امیدوار بندرعباس افتتاح شد.
استودیوی مجازی آموزش و پرورش استنثایی هرمزگان افتتاح شد بندرعباس- ایرنا- استودیوی تولید محتوا و پایگاه آموزش مجازی دانش آموزان با نیازهای ویژه هرمزگان با حضور معاون وزیر و رییس آموزش وپرورش استثنایی كشور روز یكشنبه در مدرسه استثنایی امیدوار بندرعباس افتتاح شد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور در حاشیه افتتاح این پایگاه آموزش مجازی با اشاره به اینكه زیست بوم كرونا، آموزش و پرورش را به سمت آموزش های مجازی سوق داد، گفت: در این راستا پایگاه های جامع آموزش مجازی استثنایی و استودیوهای تولید محتوا با رویكرد ساخت محتواهای آموزشی استاندارد در تمامی استان های كشور راه اندازی شده است.
سید جواد حسینی افزود: با توجه به شرایط خاص دانش آموزان استثنایی، آموزش های تلویزیونی و شبكه شاد نمی تواند خدمات فراگیر به آن ها ارائه دهند و این استودیوها می توانند با تولید محتواهای استاندارد این كمبود را جبران كنند.
وی تصریح كرد: تاكنون بیش از 2 هزار محتوای آموزشی استاندارد در استان هرمزگان جهت استفاده دانش آموزان استثنایی تولید شده است.
8 هزار و 114 دانش آموز با نیاز ویژه در هرمزگان وجود دارد كه سه هزار و 725 نفر از آن ها در 189 مدرسه استثنایی و چهار هزار و 389 نفر نیز به صورت تلفیقی در مدرسه های عادی مشغول به تحصیل هستند.

برچسب ها
- سید جواد حسینی
- هرمزگان
- سازمان آموزش و پرورش كودكان استثنایی
- بندرعباس
- آموزش مجازی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۶:۱۹ - ۲۸/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۲