دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

اهدای منزلی برای كودكان همدانی
 
یك خیر همدانی خانه ای به ارزش 4 میلیارد تومان برای نگهداری از كودكان بی سرپرست هدیه كرده است.
اهدای منزلی برای كودكان همدانیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مركز همدان، رئیس بهزیستی شهرستان همدان گفت: این خانه با هزینه 300 میلیون تومانی خیران بازسازی شد.

مرتضی حیدری افزود: در همدان 8 موسسه خیریه توانبخشی و اجتماعی به افراد بی سرپرست و افراد دارای معلولیت بدون سرپرست موثر خدمات شبانه روزی ارائه می كنند.

وی تأكید كرد: تعدادی از این موسسات با كمك خیران و شركای كاری سازمان، صاحب محل فعالیت شده اند و اكثریت آن ها نیز هنوز ساختمان ملكی ندارند و 14 خانه نگهداری فرزندان خردسال و كوچك كه زیر مجموعه این موسسات خیریه هستند نیز ساختمان ملكی ندارند.

حیدری تصریح كرد: نگهداری از كودكان در این موسسات به شكل تفكیك شده و بر اساس گروه سنی است و شیرخوارگاه عترت نیز در داخل مجموعه بهزیستی به نشانی همدان، میدان بعثت قرار دارد.

- این مسئول با بیان اینكه نیاز به كمك خیران و نیكوكاران در زمینه اهدای زمین و كمك رسانی وجود دارد، افزود: دفتر مشاركت های مردمی بهزیستی با شماره تماس 08138243611 در خیابان قهرمانی، پل نیازمند و روابط عمومی 09208171295 آماده پاسخگویی به خیرین و كارفرمایان برای آگاه سازی و جذب نیرو از جامعه هدف در این زمینه است. رئیس بهزیستی همدان مجموع كمك نقد، كالا و خدمات ارائه شده در سه ماهه سوم را نیز 28 میلیارد ریال بیان كرد و گفت: به زودی برنامه هایی برای خدمت رسانی به افرادی كه كمتر از خدمات دولتی بهره مند شده اند طراحی و با كمك شهروندان نیكوكار همدانی عملیاتی خواهد شد.

حیدری از بخشودگی هزینه 62 خانواده زیرپوشش در زمینه انشعاب گاز، برق و آب و همچنین عوارض شهرداری و صدور پروانه ساختمان به ارزش 490 میلیون ریال در فصل پاییز خبر داد.

وی در ادامه در مورد گستردگی فعالیت های بهزیستی گفت: در حوزه توانبخشی 7 مركز شبانه روزی و 11 مركز روزانه به افراد دارای معلولیت ذهنی، روان، جسمی و سالمندان خدمات تخصصی ارائه می دهند.
   تاریخ: ۰۹:۰۸ - ۰۶/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۵۰