دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

حوزه درمان و حفظ سلامتی جامعه ایثارگری، از اصلی ترین اولویت های بنیاد است
 
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در نشست با نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه درمان و حفظ سلامتی جامعه ایثارگری، از اصلی ترین اولویت های بنیاد است.
حوزه درمان و حفظ سلامتی جامعه ایثارگری، از اصلی ترین اولویت های بنیاد است

به گزارش ایثار گیلان وبه نقل از پایگاه خبری گیل نوین ، عبداله پاكاری در نشست صمیمی با جبار كوچكی نژاد، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشكر از نمایندگان مجلس در تصویب و پیگیری اجرای قوانین مرتبط با جامعه ایثارگری گفت : قانون تبدیل وضعیت ایثارگران از جمله قوانینی است كه راه را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به ایثارگران هموار می كند.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به صدمات ناشی از جنگ و افزایش سن جامعه تحت پوشش افزود: حوزه درمان و حفظ سلامتی جامعه ایثارگری، از اصلی ترین اولویت های بنیاد است و در همین راستا مجموعه ای با عنوان مركز توانبخشی بنیاد گیلان در آینده دایر می گردد.
وی با بیان اینكه كنگره ملی بزرگداشت میرزا كوچك جنگلی در سال آینده برگزار خواهد شد تصریح كرد: در معرفی سردار جنگل به عنوان یك چهره ملی و بین المللی نیازمند پای كار آمدن تمام مسئولین و حمایت نمایندگان استان است.
پاكاری در ادامه به حضور سردار سلیمانی در گیلان و وعده نابودی داعش در مراسم اربعین شهید حسین پور اشاره كرد و افزود: تولید محتوای فرهنگی با محوریت حضور سردار دل ها در گیلان از برنامه های پیش روی بنیاد گیلان است.
مدیركل بنیاد در ادامه گزارشی از برنامه های این سازمان در بخش های اجتماعی ، فرهنگی و درمانی ایثارگران را ارائه و درخصوص راه های ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه ایثارگری گفتگو و تبادل نظر كرد.

لینك خبر
   تاریخ: ۱۳:۲۱ - ۰۵/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۵