دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زهك با محوریت اسیب های اجتماعی
 
برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زهك با محوریت اسیب های اجتماعی
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زهك به ریاست فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین ادارات، جوانان و سمن ها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره كل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان،ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زهك به ریاست اربابی فرماندار و معاون وی، دهمرده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین ادارات، جوانان و سمن های شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه فرماندار شهرستان در سخنانی ضمن یاد سردار شهید سلیمانی در سالگرد این عزیز و حادثه جان باختگان زلزله بم با اشاره به اهمیت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: حسن برگزاری این جلسات این است كه مسؤلین با دغدغه های جوانان اشنا میشوند و عدم ارتباط مسؤلین با جوانان باعث شكاف اجتماعی شده و امروز این مسأله نیاز به ترمیم دارد.
اربابی در ادامه افزود: ترویج ورزش ،ایجاد نشاط و شادابی و برگزاری جشنواره ها در شهر و روستا در میان جوانان در پیشگیری از اسیبهای اجتماعی نفش بسزایی دارد.
همچنین در این جلسه برخی از مسؤلین و دبیران سمن ها مسائل و مشكلاتی را در حوزه اسیبهای اجتماعی مطرح نموده و فرماندار به به این مسائل پاسخ دادند و مصوباتی را در جلسه تصویب نمودند كه به شرح ذیل میباشد.
برگزاری كارگاه ها ی آموزشی با محوریت پیشگیری و كاهش آسیب های اجتماعی با همكاری كلیه دستگاههای عضو ستاد درسطح شهرستان
برگزاری مسابقات، نمایشگاه و.. . جهت ایجاد شادابی و نشاط اقشار مختلف جامعه وكاهش آسیب های اجتماعی
كودكان كار از اماكن و فضاهای ورزشی به بهتری شكل ممكن استفاده نمایند
برگزاری كلاسهای ورزشی ویژه سرپرستان خانوار تحت پوشش بهزیستی و نهادهای حمایتی دیگر

لینك كوتاه: https://news.msy.gov.ir/news/2228898.htm
   تاریخ: ۱۰:۱۱ - ۰۸/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۱