دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

افزایش فعالیت مراكز مشاوره دانشگاه های علوم پزشكی / برگزاری كارگاه های آموزشی بر اساس نیاز دانشجویان
 
عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت مراكز مشاوره دانشگاه های علوم پزشكی گفت: مراكز مشاوره دانشگاه های علوم پزشكی بر اساس گزارش هایی كه دریافت می شود فعال هستند و جلسات و كارگاه های آموزشی را بر اساس نیاز دانشجویان ...
افزایش فعالیت مراكز مشاوره دانشگاه های علوم پزشكی / برگزاری كارگاه های آموزشی بر اساس نیاز دانشجویان

عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت مراكز مشاوره دانشگاه های علوم پزشكی گفت: مراكز مشاوره دانشگاه های علوم پزشكی بر اساس گزارش هایی كه دریافت می شود فعال هستند و جلسات و كارگاه های آموزشی را بر اساس نیاز دانشجویان برگزار می كنند.

وی افزود: برنامه غربالگری دانشجویان از سوی مراكزمشاوره اجرایی شده كه وضعیت سلامتی روحی و روانی دانشجویان را بررسی می كنند و مواردی كه نیاز به روان درمانی، گفتگو، مداخلات یا ارجاع به مراكز درمانی است را پیگیری می كنند.

شیراوژن اضافه كرد: كارگاه های آموزشی مراكز مشاوره دانشگاه های علوم پزشكی در طول سال تحصیلی به صورت حضور و مجازی برگزار می شود كه این كارگاه ها بر اساس مشكلات مطرح شده از سوی دانشجویان است.
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۱۰:۲۱ - ۰۸/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۴