دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

معرفی معاون جدید فرهنگی – دانشجویی دانشگاه، و قدردانی از خدمات دكتر شاكری
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

معرفی معاون جدید فرهنگی – دانشجویی دانشگاه، و قدردانی از خدمات دكتر شاكری

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در نشستی با حضور مدیران و كارشناسان بخش های مختلف معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات دكتر حسن شاكری در زمان مسئولیت معاونت فرهنگی - دانشجویی، دكتر سعید خانجانی را به عنوان مسئول جدید این معاونت، معرفی كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، ایشان را افتخار جامعه بشریت خواند كه در خیلی مواقع به ایشان توسل می كند.

وی، گفت: آفرینش مدیون وجود پربركت حضرت زهرا (س) است، ایشان، بزرگ جامعه زنان جهان است و وجود مبارك ایشان نشان می دهد كه زنان در جامعه اسلامی، از چه جایگاه والایی برخوردارند.

وی با اشاره به همزمانی این ایام با دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، سردار سلیمانی، افزود: زمانی دفاع مقدس بود، عده ای با نیت های خیر، جلو دنیا ایستادند و از خاك خود دفاع كردند و بعد از جنگ، درصدی از آنان آمدند عافیت طلب شدند و ویژه خوار و ریزه خوار شدند و یا از منافع سفره انقلاب بهره مند شدند، و سردار سلیمانی هم می توانست اینگونه عمل كند، جایگاهی را بگیرد و شرایط اقتصادی داشته باشد، اما ایشان همان سنت دفاع مقدس را پذیرفت و با همان روال ادامه داد و طی سال های گذشته كه می توانست در رفاه باشد، به آرمان های خود پایبند بود و در نهایت، شهادت نسیبش شد.

دكتر خانكه تاكید كرد: سرداری بزرگ، شجاع، متعلق به همه مردم و دارای جایگاهی در دل مردم است و ان شاالله كه ما هم قدرشان را بدانیم، همانطور كه مقام معظم رهبری فرمودند، هم حیات ایشان بركات زیادی برای جامعه اسلامی ، و هم شهادتشان بركات بسیار داشت.

وی افزود: در دفاع مقدس، مانند سردار سلیمانی كم نبودند و حتما ماموریتی، فلسفه ای و حكمتی بوده كه سردار سلیمانی بعد از هشت سال دفاع مقدس زنده ماندند و سال پیش، ایشان به شهادت رسیدند. شهادت ایشان منشاء بركات زیادی بود و ان شاالله كه خداوند سلامتی به مقام معظم رهبری و همه مسئولان نظام بدهد.

رئیس دانشگاه در مورد تغییر و تحول در مسئولیت معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه گفت: دكتر شاكری مانند برادر من هستند و قریب به 20 سال است كه همدیگر را می شناسیم و شخصا به ایشان ارادت دارم و مسئولیت های مختلفی داشتند، و یكی از جاهایی كه فرد پرتلاشی را می طلبد، حوزه فرهنگی - دانشجویی است.

وی افزود: دكتر شاكری از سرمایه های دانشگاه هستند كه به عنوان " مشاور رئیس دانشگاه " و " عضو هیات رئیسه دانشگاه " در خدمتشان هستیم، فروتنی، بی توقعی و پای كار بودنشان، همیشه برای من ارزشمند بوده و بیش از یك سالی كه از نزدیك با همدیگر كار كردیم، ارادت بیشتری نسبت به ایشان پیدا كردم و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی با اشاره به ضرورت تغییرات مدیریتی در بخش های مختلف، افزود: هدف، منافع و ارتقای دانشگاه است. این دانشگاه متعلق به همه ماست و صندلی ها می چرخد و هر كسی مسئولیتی به عهده می گیرد، ان شاالله كه در مقابل این امانت، روسفید باشیم.

دكتر خانكه با بیان خاطره ای از زمان مسئولیت در امور دانشجویی دانشگاه، خطاب به مدیران و كارشناسان معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه گفت: كار شما و سختی كارتان را می شناسم و در این حوزه كار كردم و می دانم كه حوزه دانشجویی، خط اول است و چه تنش ها و ناملایماتی دارد و به همین دلیل، در مدت مسئولیتم هیچگاه نگذاشتم كه معاونت فرهنگی - دانشجویی منتظر چیزی باشد، و در حد توانمان نیازهای این معاونت در اولویت قرار گرفته و به آن، رسیدگی شده است.

وی با اشاره به سوابق تحصیل و فعالیت خود در دانشگاه كه سبب شده تا با حوزه های مختلف آشنا شود، افزود: من به عنوان رئیس دانشگاه، سختی كار همه بخش های این معاونت را می فهمم. همه دانشجویان نیز بچه های ما هستند و باید كنارشان باشیم، و حمایتشان كنیم. باید كمك كنیم و مهارت یادشان بدهیم و یاد بگیرند كه چگونه كار كنند، مدیریت كنند و چگونه نقش اجتماعی خودشان را ایفاء كنند چون این جوانان، مدیران آینده این كشور هستند كه باید یاد بگیرند، چگونه كشور را به جلو ببرند.

رئیس دانشگاه تاكید كرد كه فلسفه وجودی مجموعه دانشگاه، مراقبت، تربیت و تحصیل دانشجویان است تا بتوانند نیازهای جامعه را مرتفع كنند و به مسئولیت اجتماعی خودشان عمل كنند، لذا بنظر بنده، دانشگاه مكان مقدسی است.

دكتر خانكه سپس در مورد شخصیت دكتر خانجانی نیز گفت: ایشان، فردی سالم، پركار و بی ادعا ، و از نظر علمی هم دانشمند هستند. و لطف كردند كه مسئولیت معاونت فرهنگی - دانشجویی را پذیرفتند.

در ادامه، دكتر حسن شاكری معاون سابق فرهنگی - دانشجویی دانشگاه در سخنانی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دخت گرامی حضرت رسول اكرم (ص) و شهادت سردار سلیمانی، از خداوند خواست كه توفیق خدمت بدهد تا از پیروان راه این شهید باشیم.

وی با اشاره به درخواست بازنشستگی خودش، گفت كه همواره ترجیح می دادم كه فرصت قبول مسئولیت این معاونت به افراد جوانتر داده شود و خوشبختانه یك جوان انقلابی و دانشمند این مسئولیت را پذیرفتند و از همه همكارانم كه در این مدت مسئولیتم تلاش كردند تا با كمترین امكانات، بیشترین بازدهی را داشته باشیم، تشكر می كنم.

دكتر شاكری افزود: حوزه دانشجویی، بخش سختی است و دارای ریزه كاری های بسیار است، بطوری كه از 300 سنجه دانشگاه، 200 سنجه مربوط به این معاونت می شود، ضمن آنكه كار با دانشجویان كه جوان هستند و صبوری و سعه صدر كمتر، و مطالبه گری بسیار دارند، سخت است و خوشبختانه توفیقی هم اگر حاصل شد، به دلیل همدلی و همراهی همكاران با یكدیگر بود.

وی در پایان سخنانش، ضمن تشكر از همه همكاران در معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه، ابراز امیدواری كرد، همانطور كه تاكنون این معاونت از حمایت ریاست دانشگاه برخوردار بوده، همچنان حمایت ایشان را داشته باشد.

دكتر سعید خانجانی معاون جدید فرهنگی - دانشجویی دانشگاه با عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت كه از سال 1383 الی 89 ، در این حوزه فعالیت داشتم و می دانم كه حوزه سختی است، اما امیدوارم كه با همكاری همدیگر، خدمت بهتری ارائه داده و دانشگاه را توسعه بدهیم.

وی همچنین افزود: با توجه به شرایط سخت كاری، امیدوارم دكتر شاكری همچنان كمك كنند و از مشاوره ایشان و حمایت های رئیس دانشگاه بهره مند باشیم تا بار كوچكی از دوش دانشگاه و همكاران عزیز برداریم.

یوسف رضایی مدیر امور فرهنگی دانشگاه نیز طی سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی، از زحمات دكتر شاكری قدردانی كرد و گفت: بعضی از مدیران باید بروند تا قدرشان را بدانیم و دكتر شاكری از جمله مدیرانی هستند كه صبوری، اخلاق كریمانه و علم ایشان ارزشمند است.

وی افزود: دكتر شاكری طی روزهای اخیر، خیلی خوشحال بودند كه دكتر خانجانی به جای ایشان، قبول مسئولیت كردند و مطمئنا تجربه بسیار بالای دكتر خانجانی، برای همكاران ارزشمند است و به رفع مشكلات كمك می كند.

وی در پایان سخنانش، برای سلامتی دكتر شاكری و موفقیت دكتر خانجانی در مسئولیت جدید، دعا كرد.

در ادامه، اكبر میرجانی اقدم مدیر امور دانشجویی دانشگاه، با عرض تسلیت سالگرد شهادت فاطمه زهرا (س) و شهید سلیمانی، از زحمات دكتر شاكری كه ایشان را عزیز و بزرگوار خواند، تشكر و قدردانی كرد و گفت كه همیشه فكر می كردم، چطور همه خصلت های اخلاقی و انسانی، در یك نفر تجلی پیدا می كند و دكتر شاكری نمادی از این خصلت ها هستند.

وی افزود: بزرگترین افتخارم، همكاری با ایشان طی چهار سال اخیر است و برایشان آرزوی سلامتی دارم و برای دكتر خانجانی كه از سرمایه های دانشگاه هستند، آرزوی موفقیت می كنم.

اقدم با درخواست از همكاران خود برای تداوم روند رو به رشد در این حوزه، تصریح كرد كه با توجه به شناخت دكتر خانجانی از این معاونت، ان شاالله اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.

دكتر هما رضایی مدیر مركز مشاوره دانشجویی دانشگاه نیز در سخنان كوتاهی، از زحمات دكتر شاكری كه نماد صبوری، آرامش و اخلاق هستند، تشكر كرد و گفت: دكتر شاكری همیشه مانند الگو برایمان می مانند، چنانچه طریقه برخورد و حل مساله ایشان، برای ما تجربه ارزشمندی بود.

وی در مورد دكتر خانجانی نیز اظهار داشت: افتخار دارم كه هم دانشگاهی بودیم و همكاری و همدلی ایشان ارزشمند است و من و همكارانم در مركز مشاوره همچنان پیگیر اجرای برنامه های دانشگاه هستیم.

اهدای هدایای رئیس دانشگاه و بخش های مختلف معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه به دكتر شاكری و اعطای حكم مسئولیت این معاونت به دكتر خانجانی، پایان بخش این برنامه بود.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۸:۱۲ - ۱۴/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۹