دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی منصوب شد
 
وزیر آموزش و پرورش در حكمی «حمید طریفی حسینی» را به عنوان «رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی» منصوب كرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان آموزش و پرورش استثنایی، یوسف نوری در حكمی «حمید طریفی حسینی»، را به عنوان رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی منصوب كرد.
بر اساس آنچه در رزومه طریفی حسینی آمده، وی دكترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه شهید چمران اهواز دارد و ازسال 1382 به استخدام رسمی آموزش و پرورش در آمده و در دوره های مختلف تحصیلی به خدمت در آموزش و پرورش مشغول بوده است.
از سوابق تجربی وی می توان به خدمت در مراكز آموزشی و توانبخشی مشكلات ویژه یادگیری زیرمجموعه سازمان آموزش و پرورش استثنایی، كارشناس كمیسیون اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو حقیقی شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی كشور، عضو كارگروه طراحی اپلیكیشن اندرویدی آشنایی دانش آموزان دارای مشكلات ویژه یادگیری و معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی مشكلات یادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اشاره كرد.
طریفی حسینی در رزومه پژوهشی خود طرح هایی پژوهشی بسیاری در زمینه تعلیم و تربیت دارد كه می توان طرح های؛ تبیین مبانی و تدوین الگوی رشد بر اساس تعالیم اسلامی، تدوین و اعتباربخشی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بررسی و انطباق مجموعه اسناد آموزش 2030 با سیاست های كلی نظا م، بررسی و انطباق اولویت های 23 گانه ابلاغی رئیس جمهور به وزیر آموزش و پرورش با سیاست های كلی نظام، بررسی و انطباق طرح «تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با سیاست های كلی نظام» را نام برده است.
طریفی حسینی علاوه بر مقاله های علمی و پژوهشی در سابقه (رزومه) خود، سه كتاب تألیفی با عناوین؛ «فلسفه پژوهش تربیتی» (ترجمه؛ مؤلف: ریچارد پرینگ)، «تاریخ آموزش عالی در ایران» و «بررسی كیفی و تطبیقی آسیب های اجتماعی و وضعیت زندان ها در سه كشور ایران، انگلیس و آمریكا» را به ثبت رسانده است.
   تاریخ: ۱۴:۳۱ - ۱۴/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۲