دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

فرمانده كل سپاه پاسداران: همه ما برای كاهش آلام مردم و مصیبت های ناشی از كرونا، در كنار وزارت بهداشت هستیم
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

فرمانده كل سپاه پاسداران: همه ما برای كاهش آلام مردم و مصیبت های ناشی از كرونا، در كنار وزارت بهداشت هستیم

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ما در سپاه و بسیج برای هدف مقدس كاهش آلام مردم جامعه و مصیبت های ناشی از كرونا و ان شاالله حتی كاهش پیامدهای معیشتی ناشی از این بیماری، در كنار وزارت بهداشت هستیم.

به گزارش وبدای دانشگاه به نقل از وبدای وزارت بهداشت، سردار سرلشكر پاسدار حسین سلامی با اشاره به تاكید و باور وزیر بهداشت بر موضوع خودباوری افزود: شخصیتی همچون « دكتر عین اللهی »، می تواند جامعه را به ارتفاع شایسته و منزلتی كه شایسته است، برساند.

فرمانده كل سپاه پاسداران به اظهارات وزیر بهداشت درخصوص ضرورت توجه به ظرفیت های داخلی، بهره مندی از قدرت مردم در پیشبرد اهداف مورد نظر، استفاده از هوش و توان علمی ایرانیان در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره كرد و گفت: حظ و لذت شیرین و دل انگیزی از فرمایشات جناب آقای دكتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت بردم.

وی تصریح كرد: بدون تعارف عرض كنم، وقتی مسئولی در این نظام و در این موقعیت كه نبرد برای از بین بردن اعتماد به نفس فعلی و القاء خودباختگی است، تا ما به ظرفیت و استعداد های درونی خود كم اعتماد شویم و همچنان جهان غرب را صاحب برتری در عرصه های مختلف بدانیم، با اعتماد به نفس سخن می گوید و به استعداد های درونی جامعه باور دارد و افق های بلندی برای جهش بزرگ در ذهن خود دارد، سبب خشنودی است. این شخصیت می تواند جامعه را به ارتفاع شایسته و منزلتی كه شایسته است، برساند.

سردار سلامی خطاب به دكتر عین اللهی عنوان كرد: ما در خدمت شما هستیم آقای وزیر؛ همه در سپاه و بسیج برای این هدف مقدس كه كاهش آلام مردم جامعه و مصیبت های ناشی از كرونا و ان شاءالله حتی كاهش پیامدهای معیشتی ناشی از این بیماری است، در كنار وزارت بهداشت هستیم.

انتهای پیام/
   تاریخ: ۲۲:۰۰ - ۱۳/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۹