دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

رئیس مركز بهداشت اراك: 762 واحد صنفی در استان مركزی مهر و موم شد
 
اراك - ایرنا - رئیس مركز بهداشت شهرستان اراك گفت: 762 واحد صنفی در شهرستان اراك، امسال به علت رعایت نكردن شیوه نامه های بهداشتی پس از دریافت اخطار، مهر و موم شدند.
رئیس مركز بهداشت اراك: 762 واحد صنفی در استان مركزی مهر و موم شد  اراك - ایرنا - رئیس مركز بهداشت شهرستان اراك گفت: 762 واحد صنفی در شهرستان اراك، امسال به علت رعایت نكردن شیوه نامه های بهداشتی پس از دریافت اخطار، مهر و موم شدند.

سید " شهریار حسینی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال 58 هزار و 698 مورد بازرسی از مراكز تهیه، توزیع مواد غذایی و اماكن عمومی انجام كه به 16 هزار و 650 واحد صنفی اخطار داده شد.
وی بیان داشت: در این بازه زمانی نیز یك هزار و 935 پرونده متخلفان بهداشتی به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس مركز بهداشت شهرستان اراك اظهار داشت: تیم های نظارت با تعامل و همكاری مركز بهداشت محیط، سمن ها، سازمان صمت و اتاق اصناف در راستای تحقق اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس اُمیكرون، طرح كنترل و نظارت ضربتی بانك ها، ارگان ها، فست فودها و مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی را در دستور كار خود قرار دادند.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام واكسیناسیون معلولان در سطح شهر اراك نیز گفت: امسال بیش از هزار بیمار وابسته به تخت و معلول در منزل علیه ویروس كووید 19 واكسینه شده اند.

وی عنوان كرد: همراهان افراد ناتوان و معلول نیز می توانند با مراجعه به پایگاه یا مراكز تجمیعی و ارائه یك شماره تلفن مشمول این طرح شوند.
حسینی خاطرنشان كرد: گروه های اعزامی به منازل بیماران وابسته به تخت و معلول شامل 2 واكسیناتور و یك پزشك است.

57 هزار صنف مختلف زیر نظر 173 اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مركزی فعالیت دارند

برچسب ها
- كرونا
- اراك
- استان مركزی
- اصناف
- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۰:۲۶ - ۱۵/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۵۴