دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

هوآوی كیف مدرسه هوشمند تولید می كند | یك كوله پشتی همراه با صفحه نمایش و امكان موقعیت یابی كودكان
 
هوآوی از یك كیف مدرسه جدید برای كودكان رونمایی كرده است كه به زودی عرضه خواهد شد.
كیف هوشمند هوآوی به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب سایت گیزموچاینا، این محصول هوآوی كه 9um Smart Positioning Children"s Positioning Bag School نام دارد در زمان كوتاهی وارد بازار خواهد شد. این كیف معمولی نیست، زیرا دارای ویژگی های استثنایی است كه احتمالا در هیچ كیف دیگری نمی توانید آن را پیدا نكنید.

كیف مدرسه كودكان Huawei 9um Smart Positioning با پشتیبانی از عملكرد موقعیت یابی هوشمند ارائه می شود كه این اطمینان را به والدین می دهد كه می توانند موقعیت مكانی كودك خود را حتی در شرایطی كه مجاز به آوردن تلفن ها و ساعت های هوشمند مجهز به GPS به مدرسه نیستند، پیگیری كنند.

كیف مدرسه همچنین با پشتیبانی از كنترل برنامه و اتصال HarmonyOS ارائه می شود. پس از اینكه كیف مدرسه با موفقیت به برنامه «زندگی هوشمند» در تلفن همراه متصل شد، سه ناحیه نگهبانی را می توان تنظیم كرد: خانه، مدرسه و سایر. هنگامی كه كیف كودك وارد و خارج می شود، مانند زمانی كه كودك وارد مدرسه می شود، والدین می توانند یك هشدار پیام دریافت كنند.

در عین حال، والدین می توانند محل كیف كوله پشتی مدرسه فرزندان خود را در تلفن همراه بررسی كنند. حالت فركانس بالا هر 2 دقیقه یك بار در یك نقطه ثابت بررسی می شود تا اطلاعات مكان كودك را در زمان واقعی بداند و مسیر را می توان تا سه ماه حفظ كرد.

از نظر ارگونومی، كیف مدرسه كودكان 9um Smart Positioning دارای طراحی 5 بعدی برای كاهش بار است. همچنین یك طرح بند شانه ای U شكل وجود دارد كه باعث می شود بند شانه ای كیف مدرسه بیشتر به شانه و گردن كودك بچسبد. این كیف قابلیت تنفس و بالشتك دارد كه حمل آن را راحت تر می كند.

علاوه بر این، طراحی ساختاری كیف مدرسه افقی حدود 6،7 سانتی متر كوتاه تر از ارتفاع كیف مدرسه عمومی است. طراحی بند این اطمینان را ایجاد می كند كه پایین كیف مدرسه نمی تواند به زیر كمر كشیده شود تا از آسیب به كمر در اثر زور جلوگیری شود. بنابراین برای كودكان زیر 135 سانتی متر مناسب تر است.

شاید برجسته ترین ویژگی این كیف صفحه نمایش سرگرم كننده 1.54 اینچی IP67 ضد گرد و غبار و ضد آب آن باشد كه می تواند برنامه كلاس ها، امضاهای الكترونیكی، ساعت های موضوعی و غیره را تنظیم كند. والدین می توانند همه برنامه های كلاس را از تلفن همراه تنظیم كنند. برنامه روز بعد نیز می تواند به طور خودكار به روز شود. این كار انتخاب كتاب هایی را كه كودك در روز بعد به آن نیاز دارد، برای كودك یا والدین آسان می كند.

اگرچه این محصول به زودی در دسترس نخواهد بود، اما هوآوی در حال حاضر آزمایش كنندگان عمومی را استخدام می كند كه این شانس را دارند كه كیف مدرسه هوشمند را تنها با قیمت 699 یوان (110 دلار) خریداری كنند. البته زمانی كه به فروش برسد، قیمت آن بسیار بالاتر خواهد بود، اما هنوز صحبتی در مورد زمان عرضه آن وجود ندارد.
منبع خبر:
همشهری
   تاریخ: ۱۱:۰۰ - ۲۷/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۳۴۶