دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

وب دا - اراك/ كلینیك فیزیوتراپی باغچه بان، ماهانه به 400 بیمار ارائه خدمت می كند
 
رییس دانشكده توانبخشی دانشگاه علوم پزشكی اراك گفت: این كلینیك خدمات با كیفیت و مطلوبی را به مراجعین ارائه می دهد و ماهانه به طور متوسط 400 بیمار، ویزیت می شوند.
اراك/ كلینیك فیزیوتراپی باغچه بان، ماهانه به 400 بیمار ارائه خدمت می كند
رییس دانشكده توانبخشی دانشگاه علوم پزشكی اراك گفت: این كلینیك خدمات با كیفیت و مطلوبی را به مراجعین ارائه می دهد و ماهانه به طور متوسط 400 بیمار، ویزیت می شوند.



به گزارش وب دا مركزی، دكتر لیلا پورسعادت بیان كرد: فیزیوتراپی یكی از روش های درمانی برای تقویت عضلات بدن و كاهش درد و التهاب های آن است كه به روش های مختلف و با دستگاه های متنوع انجام می شود.

وی افزود: در كلینیك فیزیوتراپی باغچه بان اراك، همكارانمان خانم دكتر گرجی در نوبت صبح و خانم دكتر نراقی در نوبت بعدازظهر تلاش می كنند تا بهترین خدمات فیزیوتراپی ممكن بر اساس آخرین دستاوردهای پزشكی را به بیماران ارائه كنند.

وی به ارائه خدمات طب سوزنی در نوبت عصر كلینیك اشاره كرد و اظهار داشت: این مركز مجهزترین كلینیك فیزیوتراپی سطح استان است و خدماتی از قبیل فیزیوتراپی اندام ها، بیوفیدبك و نوروبیوفیدبك با مجهز ترین دستگاه های روز دیاترمی، لیزر، كم توان و پرتوان با تعرفه كاملا دولتی ارائه می شود.

دكتر پورسعادت افزود: این مركز یك محیط بزرگ و كاملا تمیز و دارای سیستم تهویه مناسب و نورگیری بسیار خوب می باشد.

رییس دانشكده توانبخشی دانشگاه علوم پزشكی اراك گفت: فیزیوتراپی می تواند بخش مهمی از درمان باشد و در عین حال برای انواع مختلف درد مزمن عضلانی اسكلتی و نوروپاتیك بسیار موثر باشد.

وی گفت: یكی از اهداف فیزیوتراپی كمك به قدرتمند كردن بیماران دچار درد مزمن است؛ زیرا آنها معمولاً از حركت نكردن ضعیف می شوند؛ فیزیوتراپی به عنوان درمان درد مزمن، می تواند به مردم آموزش دهد كه چگونه در امنیت كامل حركت كنند و كارهایشان را به شیوه ای كه هرگز قادر نبودند، انجام دهند.

وی تاكید كرد: همكاران ما در این كلینیك پس از انجام معاینات و بررسی های دقیق بسته به شرایط بیمار روش های درمانی مناسب و موثری را برای بیمار در نظر می گیرند.

گفتنی است كلینیك فیزیوتراپی باغچه بان به آدرس اراك، هپكو، خیابان نواب صفوی، روبروی اداره كل پس استان، مجمتع ایثار، دانشكده توانبخشی منتقل شده و با دستگاه ها و كادری مجرب آماده ارائه بهترین و با كیفیت ترین خدمات با قیمت های تعرفه دولتی است.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۰:۲۶ - ۲۷/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۶۳