دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر

حجت الاسلام والمسلمین دكتر محمد افشاری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با انتشار پیام، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامی داشت روز زن و مادر را تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین افشاری به این شرح است:

بیستم جمادی الثانی، سالروز ولادت ام ابیها حضرت زهرا سلام الله علیها كه به عنوان روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نامگذاری شده است بیانگر نقش بی بدیل زن و مادر در جامعه است .

حضرت فاطمه (س)، شخصیت بی نظیر عالم خلقت و الگوی كامل همه خوبان عالم به ویژه برای بانوان مسلمان می باشد و چه زیباست كه سالروز این میلاد فرخنده به عنوان روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نامگذاری شده است.

بدون تردید بانوان نقش بی بدیل و حیاتی در رشد و تكامل جامعه انسانی داشته و دارند و به فرموده امام خمینی(ره) از دامن زن مرد به معراج رود.

این نقش در كانون خانواده و در جایگاه مادر، همسر و دختران ایمانی از یك سو نقش آفرین است و از سوی دیگر با نقش آفرینی صحیح با حفظ ارزش ها و آرمان های اسلامی در رشد جامعه مفید و موثر می باشد و این همان الگو و نقشه راهی می باشد كه از سبك زندگی فاطمی(ع) استفاده می شود.

اینجانب این روز بزرگ را خدمت همه بانوان دانشگاهی اعم از استادان ، دانشجویان و كارمندان ارجمند تبریك عرض نموده و امیدوارم كه به بركت این ایام، محیط دانشگاه و جامعه همواره سرشار از سلامتی، سعادت و معنویت باشد.

انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۴:۳۸ - ۰۳/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۵