دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت میلاد خجسته حضرت زهرا (س)، روز زن و مادر
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت میلاد خجسته حضرت زهرا (س)، روز زن و مادر

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با انتشار پیام، فرارسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، و گرامی داشت مقام زن و مادر را به همه همكاران در دانشگاه و مراكز درمانی تابعه تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه ، پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است :

فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر، نامگذاری شایسته این میلاد خجسته با روز زن و مادر را نشان می دهد كه میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مكارم و قله رفیع فضائل صدیقه كبری با عظمت نقش و جایگاه " مادری " همخوانی یافته است.

به واقع كه زنان سرزمینم ، درهر دوره از تحولات میهن اسلامی، با نگرشی فاطمی گونه، پشت به پشت مردان ایستادگی كردند و در مسیر از خودگذشتگی و ایثار همپای آنان، كه در برخی دوره ها، پیشتازهم بودند، و به الگوی خود توجه داشتند.

مادران این خاك و میهن اسلامی كه با صبوری و مقاومت در مقابل دشمنان، جایگاه رفیع شهدا را به حق پاسداری كردند. همه و همه در خانم فاطمه زهرا (س) تجلی یافته بود كه پیامبر گرامی اسلام ، از ایشان چگونه سخن گفتند و مهربانی به فاطمه زهرا (س) را مهربانی به خود، و آزار به او را آزار به ایشان تعبیر كردند.

افتخار دارم كه در خدمت جمعی از این زنان شیردل و مادران فداكار كشورم در دانشگاه و مراكز درمانی تابعه هستم، بویژه كه بسیاری از این بانوان، در بخش های مختلف، با رعایت تمام شئونات اخلاقی و اسلامی، مسئولیتی سنگین را بعهده دارند و در حرفه و تخصص خود از سرآمدان كشور می باشند.

این میلاد خجسته و مناسبت خاص را به همه بانوان همكار در دانشگاه و در مراكز درمانی تابعه دانشگاه كه در عرصه های علمی، پژوهشی، آموزشی، خدماتی و اداری تلاش می كنند، تبریك عرض می كنم و برای یكایك این بانوان گرانقدر سلامتی و بهروزی آرزومندم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۲:۳۰ - ۰۳/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۳