دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

موسسه ملی مرهم به هرمزگان می آید/ فراخوان شناسایی فوری نیازمندان به اعمال جراحی شكاف لب و كام
 
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز جمعه هشتم بهمن ماه با نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه ملی سلامت مرهم دیدار و گفت وگو كرد.

استاندار هرمزگان در این نشست، ضمن قدردانی از اقدام ارزنده مؤسسه ملی مرهم در ارائه خدمات به مناطق محروم، با تأكید بر تسریع در شناسایی بیماران نیازمند به عمل جراحی در مناطق مختلف توسط دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان، قول مساعد داد همكاری لازم با این مؤسسه در خصوص تأمین نیازهای اولیه برای خدمات رسانی به مردم انجام شود. 



 

رحمت الله حافظی نائب رییس هیئت مدیره موسسه ملی مرهم در خصوص این موسسه، اظهار كرد: بیش از 200 پزشك متخصص و فوق تخصص در حوزه های جراحی پلاستیك و ترمیمی، طب فیزیكی و توانبخشی، چشم پزشكی، بیهوشی و ... با این مؤسسه همكاری دارند.

وی افزود: موسسه مرهم با احتساب نیروهای داوطلب پرستاری و پیراپزشكی، بالغ بر 700 عضو رسمی دارد.

حافظی بیان كرد: تا كنون پزشكان این موسسه به 27 استان های كشور سفر كرده اند و بیش از 35 هزار ویزیت و بالغ بر چهارهزار و 500عمل جراحی رایگان را در مناطق مختلف انجام داده اند.

مدیرعامل موسسه ملی سلامت مرهم با اشاره به برنامه های این مؤسسه در استان هرمزگان، اعلام كرد: انجام عمل جراحی شامل شكاف لب و كام و كلیه ناهنجاری های سر و صورت به صورت 100درصد رایگان توسط پزشكان متخصص این موسسه انجام خواهد شد.

وی اضافه كرد: ثبت نام اولیه بیماران به صورت الكترونیكی از نیمه بهمن ماه سال جاری در سایت marhamportal.ir  انجام می پذیرد.

پزشكان متخصص و فوق تخصص این موسسه با هماهنگی استانداری هرمزگان، دانشگاه علوم پزشكی، تأمین اجتماعی، منطقه آزاد قشم و تشكل های مردمی، پس از پایش نیازها در مناطق مختلف استان حضور پیدا خواهند كرد.

كیانی مدیرعامل موسسه سلامت مرهم، فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان، داوود میرنژاد مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، كامران زاده مسئول قرارگاه محرومیت زدایی بدر جزایر استان و معین وزیری نماینده قرارگاه خدمات رسانی استان نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/ 88055
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۴:۴۸ - ۰۸/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۶