دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

بیمارستان 540 تختخوابی یكی از پروژه های محوری كرمانشاه است
 
كرمانشاه- معاون عمرانی استاندار كرمانشاه گفت: پروژه بیمارستان 540 تختخوابی آموزشی كرمانشاه یكی از پروژه های مهم و محوری استان در حوزه پزشكی و درمانی است.
بیمارستان 540 تختخوابی یكی از پروژه های محوری كرمانشاه است كرمانشاه- معاون عمرانی استاندار كرمانشاه گفت: پروژه بیمارستان 540 تختخوابی آموزشی كرمانشاه یكی از پروژه های مهم و محوری استان در حوزه پزشكی و درمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار كرمانشاه بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی و وضعیت پیشرفت كاری پروژه بیمارستان 540 تختخوابی كرمانشاه اظهار كرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت حدود هفت هكتار در غرب شهر كرمانشاه و محدوده غربی بلوار جانبازان (كمربندی) و با زیربنای 55 هزار متر مربع كه شامل ساختمان اصلی و ساختمان های الحاقی و جنبی است.

وی افزود: هسته مركزی این ساختمان در 12 طبقه ساخته می شود و بال های غربی و شرقی آن هر كدام شش طبقه است. كارفرمای این پروژه راه و شهرسازی است و بهره بردار آن وزارت بهداشت و درمان است.

معاون عمرانی استاندار كرمانشاه با اشاره به اینكه این بیمارستان دارای 14 بخش بستری است، تصریح كرد: این مجموعه درمانی بزرگ دارای بخش های اورژانس، داروخانه، رادیولوژی، آنژیوگرافی، آندوسكوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، پزشكی هسته ای، دیالیز، اطفال، جراحی مغز و اعصاب، بخش زایمان، گوش و حلق و بینی، جراحی مردان، جراحی تخصصی زنان و زایمان، جراحی تخصصی قلب، جراحی عمومی، بخش های مختلف بستری و مراقبت های ویژه، كلینیك های تخصصی و … است و یكی از پروژه های بزرگ بیمارستانی در دست اجرای غرب كشور محسوب می شود.

وی تاكید كرد: تلاش می كنیم در سفر رئیس جمهور به كرمانشاه، بر اهمیت این پروژه برای بخش پزشكی و درمانی استان و ضرورت تسریع در روند اجرای آن تاكید كنیم و برای دریافت اعتبارات لازم برای تسریع در روند اجرای آن تلاش كنیم.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۹:۰۲ - ۰۷/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۹