دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

كلینیك هلال احمر ایران بازوی قدرتمند سیستم بهداشتی كشور غنا است
 
تهران-ایرنا- رهبر جامعه شیعیان غنا در جریان بازدید از روند خدمات رسانی مركز درمانی هلال احمر در غنا از كلینیك هلال احمر به عنوان بازوی قدرتمند سیستم بهداشتی در این كشور یاد كرد.
كلینیك هلال احمر ایران بازوی قدرتمند سیستم بهداشتی كشور غنا است تهران-ایرنا- رهبر جامعه شیعیان غنا در جریان بازدید از روند خدمات رسانی مركز درمانی هلال احمر در غنا از كلینیك هلال احمر به عنوان بازوی قدرتمند سیستم بهداشتی در این كشور یاد كرد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، شیخ ابوبكر كمال الدین در دفتر مركز پلی كلینیك هلال احمر ایران در غنا، برگزاری كمپ رایگان درمانی و تعامل با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را خواستار شد.

مسلمانان غنا جمعیت قابل توجهی از این كشور را شامل می شوند همچنین با توجه به درخواست رهبر جامعه شیعیان غنا برای بازدید، آشنایی بیشتر و نزدیك تر با خدمات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جلسه ای با حضور وی در دفتر مركز پلی كلینیك هلال احمر ایران در غنا برگزار شد.

در جریان این نشست، اهم فعالیت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر در كشورهای مختلف و به صورت خاص در كشور غنا توضیح داده شد و وی در جریان فعالیت ها و خدمات گسترده هلال احمر جمهوری اسلامی قرار گرفت.

كمال الدین ضمن قدردانی از نمایندگان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، برای رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان جمهوری اسلامی ایران به ویژه رئیس جمعیت و سایر كاركنان هلال احمر آرزوی توفیق و پیروزی داشت.

رهبر جامعه شیعیان غنا در جریان بازدید از روند خدمات رسانی كلینیك هلال احمر در غنا گفت: از اینكه مركز درمانی هلال احمر به عنوان بازوی قدرتمند كمكی دولت غنا و وزارت بهداشت این كشور در ارائه خدمات انسان دوستانه به مردم فقیر و كم برخوردار غنا بسیار خوب و موثر عمل می كند، بسیار احساس شعف و خوشحالی دارم.

وی خواستار ارائه برنامه های آموزشی و درمانی بیشتر در منطقه های Nima و new town و راهنمایی و كمك برای راه اندازی بیمارستان در حال ساخت در این مناطق شد.

براساس این گزارش، مركز پلی كلینیك هلال احمر ایران شامل بخش های مختلف از جمله آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی و فیزیوتراپی است و پزشكان بخش عمومی همراه با متخصصان زنان و زایمان، داخلی، اطفال، چشم پزشك و دندانپزشك به ارائه خدمات در پایتخت غنا می پردازند.

برچسب ها
- غنا
- اقلام دارویی
- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۳۳ - ۱۰/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۶