دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

نوبت دهی اینترنتی پزشكان در سراسر ایران در سایت دكتر دكتر
 
سایت دكتردكتر سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشكان و كلینیك های سرتاسر كشور است. با استفاده از این سامانه شما می توانید تمام خدمات پزشكی خود را با كمترین هزینه و زمان انجام دهید.

سایت دكتردكتر خدمات مختلفی را ارائه می كنید كه مهم ترین آن ها گرفتن نوبت اینترنتی، ویزیت آنلاین پزشك بصورت تلفنی، خدمات پزشكی در محل می باشد.

اگر پزشك هستید می توانید با مراجعه به این سایت در بخش پزشكان وارد شده و اطلاعات خود را ثبت كنید تا دسترسی بیماران به شما راحتتر شود و یا اگر شما هروقت احساس بیماری داشتید می توانید براحتی از خدمات سایت دكتردكتر برای سهولت مراحل درمان و صرفه جویی در هزینه و زمان خود استفاده كنید . پس سایت دكتردكتر را بخاطر بسپارید.

آدرس اینترنتی دكتردكتر drdr.ir می باشد و همچنین می توانید با جستجوی سایت دكتردكتر در گوگل به سایت دسترسی پیدا كنید .

در ادامه خدمات قابل ارائه در سایت دكتر دكتر بیشتر توضیح داده شده است.

نوبت دهی اینترنتی پزشكان در سراسر ایران در سایت دكتر دكتر

خدمات سایت دكتر دكتر مراجعه به سایت نوبت دهی اینترنتی پزشكان "دكتردكتر" مزیت های بسیاری دارد مانند پیدا كردن شماره و آدرس پزشك مورد نظر، مشاهده اسامی پزشكان متخصص شهرتان در زمینه مورد نیاز شما، دیدن امتیاز پزشكان و نظر بیماران ویزیت شده. علاوه بر این مزایای مهمتری نیز دارد مانند برخورداری از خدمات پزشك آنلاین، دریافت نوبت ویزیت آنلاین و غیره. همچنین می توانید اپلیكیشن دكتر دكتر را روی گوشی خود نصب كنید و خدمات مورد نیازتان را سریعتر پیدا و دریافت كنید.

نوبت دهی اینترنتی آنلاین با دریافت یك نوبت اینترنتی می توانید در وقت خود صرفه جویی كنید و به ایجاد نظم بیشتر در مطب ها كمك كنید. گرفتن نوبت اینترنتی دكتر به صورت آنلاین در صورتی كه توسط افراد بیشتری انجام شود به ایجاد نظم بیشتر در جهت معطلی كمتر در مطب پزشكان كمك می كند. دریافت ویزیت مراجعه حضوری در سایت دكتر دكتر بسیار ساده است. كافی است به سایت مراجعه كرده و بعد از انتخاب شهرتان نام پزشك مورد نظر خود را جستجو كنید و اقدام به گرفتن نوبت پزشك آنلاین نماید.

برای مشاهده بر روی نوبت دهی دكتر كلیك كنید .

ویزیت آنلاین پزشك آنلاین شما را از مراجعه حضوری به پزشك بی نیاز می كند. به راحتی در منزل بدون نیاز به صرف وقت و هزینه پزشك مورد نظر خود را انتخاب كنید و ویزیت انلاین شوید. دكتر متخصص آنلاین در هر زمینه ای به شما كمك خواهد كرد. دكتر آنلاین متخصص مشكلات و علائم شما را بررسی كرده و نسخه الكترونیكی برای شما ارسال می كند.

نوبت دهی اینترنتی پزشكان در سراسر ایران در سایت دكتر دكتر

تماس تلفنی با پزشك با دریافت نوبت به شكل اینترنتی می توانید در ساعت مشخص شده با دكتر تماس بگیرید و مشكلات و علائم خود را به صورت تلفنی با دكتر در میان بگذارید و از او راهنمایی بخواهید. مزیت این روش نسبت به ویزیت آنلاین این است كه می توانید سریعتر بازخورد پزشك را دریافت كنید.

خدمات پزشكی، آزمایشگاهی و پرستاری در محل اگر به دلایل شلوغی و یا اینكه مراجعه حضوری برای شما مقدور نیست می توانید و یا محیط درمانگاه، بیمارستان و مطب پزشك را دوست ندارید می توانید از خدمات پزشكی در محل استفاده كنید. برای دریافت خدمات پزشكی در محل مانند انجام تست كرونا در منزل، انجام آزمایش یا چكاپ در منزل، ویزیت دكتر در خانه، تزریقات و سرم در منزل، انجام خدمات فیزیوتراپی برای افراد سالمند و یا افرادی كه دچار شكستگی و آسیب شده اند می توانید از طریق سایت دكتر دكتر درخواست خدمات مورد نیاز خود را انجام دهید.

پرسش و پاسخ گاهی یك پرسش ساده برای شما بوجود می آید و نمی توانید به جواب دیگران اعتماد كنید و ترجیح می دهید سوال پزشكی خود را از یك پزشك و فرد آگاه بپرسید. در سایت دكتر دكتر این امكان فراهم شده كه می توانید پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح كنید.

پزشكان سراسر شهرهای ایران با تخصص های مختلف مانند مغز و اعصاب، پزشك عمومی، پوست و مو، مامایی و زنان، متخصص كودكان، دامپزشك، دكتر گوارش، ارتوپدی، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی و .... را در سایت دكتر دكتر بیابید و ویزیت شوید.

در پایان نیز توصیه میكنیم برای بروز بودن اطلاعات پزشكی عمومی خود حتما به مجله سلامت سایت مراجعه كنید .

برای استفاده از خدمات آنلاین پزشكی سایت دكتردكتر را بخاطر داشته باشید، همیشه و هركجا میتوانید با جستجوی دكتردكتر در گوگل به سامانه دسترسی پیدا كنید.
منبع خبر:
انتخاب
   تاریخ: ۱۲:۳۶ - ۱۰/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۳۲۲