دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

وب دا - دكتر حیدرعزیزنژاد به عنوان مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه منصوب شد
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشكی بوشهر با صدور حكمی دكتر حیدر عزیزنژاد را به عنوان مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه منصوب كرد.
با حكم سرپرست دانشگاه علوم پزشكی بوشهر؛ دكتر حیدرعزیزنژاد به عنوان مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه منصوب شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشكی بوشهر با صدور حكمی دكتر حیدر عزیزنژاد را به عنوان مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه منصوب كرد.



متن این حكم به شرح ذیل است:
جناب آقای دكتر حیدر عزیزنژاد
باسلام؛
احتراما؛ نظر به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه، منصوب می گردید. تا با رعایت نكات شرعی و قانونی و سرلوحه قراردادن راهبرد تدبیر، توكل و تلاش در زمینه ارتقا كمی و كیفی حوزه ریاست و بكارگیری نیروی متعهد، مجرب و كارآمد و با ساماندهی هوشمندانه از تمام امكانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی كه به عهده گرفته اید، مجدانه كوشش نمایید.
توفیق روزافزون شما را از ایزد منان خواهانم.

دكتر حسن ملكی زاده
سرپرست دانشگاه علوم پزشكی بوشهر

دكتر حیدر عزیزنژاد معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشكی بوشهربوده، همچنین مدیركل بهزیستی استان بوشهر، مشاور اجرایی و مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشكی بوشهر، قائم مقام رئیس دانشگاه، قائم مقام رئیس دانشگاه در امور مشاركت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد وخیریه های حوزه سلامت و رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی از جمله سوابق مهم مدیریتی وی بوده است.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۰:۱۳ - ۱۱/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۶