دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

سازمان بهزیستی باید مردمی مدیریت شود
 
قزوین – معاون توانبخشی سازمان بهزیستی كشور با بیان اینكه دولت سیزدهم، دولتی مردم است، گفت: بهزیستی نیز باید تلاش كند تا با همین محور و مردمی مدیریت شود.
سازمان بهزیستی باید مردمی مدیریت شود قزوین – معاون توانبخشی سازمان بهزیستی كشور با بیان اینكه دولت سیزدهم، دولتی مردم است، گفت: بهزیستی نیز باید تلاش كند تا با همین محور و مردمی مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار مهر اصغر كاظمی بعد از ظهر سه شنبه در آئین معارفه مدیركل جدید بهزیستی استان قزوین اظهار كرد: سازمان بهزیستی برای اینكه بتواند خدمات بهتری به جامعه هدف خود ارائه دهد باید از نگاه دولتی پرهیز و به صورت هیئت امنایی مدیریت شود.

وی با بیان اینكه همه باید سعی كنیم با مشی و اصول بنیادی و اساسی دولت سیزدهم كار را پیش ببریم افزود: دولت سیزدهم، دولتی مردم است و بهزیستی نیز باید تلاش كند تا با همین محور و مردمی مدیریت شود.

كاظمی عنوان كرد: مدیران دولت سیزدهم و مدیران در سازمان بهزیستی باید پای كار و میدانی باشند تا بتوانند با حضور در میان مردم مشكلات را یكی پس از دیگری حل كنند.

وی تاكید كرد: حضور میدانی گامی مهم در رفع مشكلات كشور است و طبیعتاً درك و ارائه راهكار مناسب می تواند گامی مهم برای رفع مشكلات كشور باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات علیرضا وارثی تقدیر و دهباشی پور به عنوان مدیركل جدید بهزیستی استان قزوین منصوب شد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۲۱:۱۷ - ۱۲/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۵