دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

بهره مندی 58 هزار توان خواه در اردبیل از خدمات بهزیستی
 
اردبیل-مدیركل بهزیستی استان اردبیل گفت: بالغ بر 58 هزار نفر از جمله 38 هزار توانخواه در حال حاضر از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری بهزیستی در استان اردبیل بهره مند هستند.
بهره مندی 58 هزار توان خواه در اردبیل از خدمات بهزیستی اردبیل-مدیركل بهزیستی استان اردبیل گفت: بالغ بر 58 هزار نفر از جمله 38 هزار توانخواه در حال حاضر از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری بهزیستی در استان اردبیل بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد ستاری صبح سه شنبه در مراسم بهره برداری یاز طرح های بهزیستی همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر اظهار كرد: 97 طرح در بخش های مختلف بهزیستی و توانبخشی در دهه فجر سالجاری در اردبیل به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان كرد: همزمان با چهل و سومین سال گرامیداشت دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی در مجموع 95 عنوان برنامه در مناطق مختلف این استان برگزار می شود كه مهمترین آنها افتتاح 65 واحد مسكونی است.

مدیركل بهزیستی استان اردبیل بیان كرد: 24 واحد از این تعداد در شهرستان اردبیل، 11 واحد در نمین، هفت واحد در گرمی، پنج واحد در پارس آباد، سه واحد در اصلاندوز، چهار واحد در مشگین شهر، چهار واحد در كوثر، سه واحد در نیر، سه واحد در بیله سوار و یك واحد در خلخال تحویل مددجویان می شود.

ستاری افزود: 23 مورد صندوق خرد محلی معلولان، چهار مركز مشاوره تخصصی، سه خانه حمایتی نیمه راهی بیماران روانی مزمن، یك خانه كوچك معلولین ذهنی و یك مركز آموزش و توانبخشی سالمندان از دیگر طرح های افتتاحی است.

وی رایگان بودن خدمات مراكز جامع توانبخشی را از دیگر خدمات به مناسبت دهه مبارك فجر امسال عنوان كرد و گفت: خدمات این مركز شامل فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و گفتاردرمانی در این مناسبت برای عموم رایگان خواهد بود.

ستاری اضافه كرد: دیدار چهره به چهره با مددجویان، بازدید از خانواده های زیر پوشش، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، كتابخوانی، برگزاری مسابقه حماسه ظهور با موضوع عكس های سلفی از مراسم راهپیمایی، معرفی خدمات و فعالیت های صورت گرفته از طریق شبكه های اجتماعی از دیگر برنامه ها است.

مدیركل بهزیستی استان اردبیل گفت: بالغ بر 58 هزار نفر از جمله 38 هزار توانخواه در حال حاضر از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری بهزیستی در استان اردبیل بهره مند هستند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۲:۱۴ - ۱۲/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۱