دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

آسیب های دوران پساكرونا در دانش آموزان جدی گرفته شود
 
مدیركل آموزش و پرورش فارس : باید به فكر راهكار های عملیاتی برای مدیریت آسیب های دوران پساكرونا در دانش آموزان باشیم.
آسیب های دوران پساكرونا در دانش آموزان جدی گرفته شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مركز فارس،محمدخلیل عسكری در نشست با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس گفت: كاهش آسیب های اجتماعی نیازمند هم افزایی و تعامل بین بخشی با تمام دستگاه های اجرایی است.
مدیركل آموزش و پرورش فارس گفت: در مقابله با آسیب های اجتماعی مدرن باید از ابزار علمی و فن آورانه استفاده كرد.
عسكری گفت: افت تحصیلی پنهان دانش آموزان بازمانده از تحصیل از آسیب های دوران كرونا و پساكرونای آموزش و پرورش هستند كه باید در این رابطه ها چاره اندیشی كرد.
در این نشست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس هم با اشاره به تهدیدات فضای مجازی برای دانش آموزان گفت: با شیوع كرونا، فعالیت جوانان و نوجوانان در فضای مجازی گسترده تر شده و باید برای كاهش این تهدیدات اقداماتی صورت گیرد.
علی فاتحی بیان كرد: از دیگر آسیب های اجتماعی می توان به اعتیاد نوجوانان و جوانان و همچنین مشكلات روحی و اجتماعی فرزندان طلاق، اشاره كرد كه با تعامل بین دستگاه ها می توان از آن جلوگیری كرد.
وی افزود: ظرفیت آموزش و پرورش در كاهش آسیب های اجتماعی بسیار بزرگ است و با تعامل بین دستگاه ها می توان آسیب ها را به حداقل رساند.
در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه بین آموزش و پرورش فارس و معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان برای كاهش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان منعقد شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش ابتلای كودكان و نوزادان به كرونا در فارس
   تاریخ: ۱۰:۵۲ - ۱۳/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۰