دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

یك میلیون و 800 هزار نفر در كشور خدمات مستمری دریافت می كنند
 
قادری گفت: حدود یك میلیون و 800 هزار نفر در كشور خدمات مستمری دریافت می كنند و تعداد قابل توجهی نیز پشت نوبت دریافت مستمری هستند.
باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی كشور گفت: با توجه به اینكه میزان مستمری برای مددجویان كافی نیست، خدماتی بعنوان كمك موردی برای آنان در نظر گرفته شده است.

علی محمد قادری امروز در نشست شورای اداری استان ایلام گفت: بدلیل اینكه ایلام یكی از استان مهم محسوب می شود، برنامه داریم كمك های موردی به این استان را تقویت و ظرف 2 هفته آینده كمك موردی به استان ایلام تخصیص یابد.

رییس سازمان بهزیستی كشورگفت: وسایل كمك توانبخشی مشمول تورم شده است، اما تدابیر لازم برای كمك رسانی به مددجویان اتخاذ شده كه می توان از مجموعه شركت و اموال تملیكی استفاده كنیم.

قادری گفت: تمامی خدمات باید متناسب با اقلیم، آمایش سرزمینی و نوع معلولیت ها در استان اجرا و مقرر شده با بهره گیری از ظرفیت های كاركنان استانی و شهرستانی دستورالعمل ها تدوین شود.

دیدار با استاندار، شركت در نشست شورای اداری و همچنین افتتاح مركز آسیب های اجتماعی شهر ایلام از برنامه های سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی به ایلام بود.
   تاریخ: ۱۸:۱۲ - ۱۷/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۲