دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است
 
مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست با انجمن جانبازان نخاعی استان گفت: صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است.
صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است

به گزارش ایثار واحد مازندران، نشست مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با انجمن جانبازان نخاعی استان در مركز توانبخشی امام علی ( ع ) برگزار گردید.
مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: حضور درجمع شما اسوه های ایثار و مقاومت موجب خوشحالی و خرسندی است و در نخستین جلسه خدمت شما عزیزان رسیدم تا وضع موجود را به صورت علمی بررسی كرده و سپس راهكارها را بر اساس الگوها و شاخص های ارزیابی و واحدهای سنجش، وصل كاركردها كنیم تا برنامه های عملیاتی ما برای افق آینده نوشته شود و به یك خروجی كه منجر به پیشبرد اهداف سازمان در كوتاه مدت و بلند مدت گردد دسترسی پیدا كنیم.
سعید كهن سال یا بیان اینكه یكی از این برنامه ها تكریم ارباب رجوع است اظهار كرد: همكاران ما نباید به محیط پیرامون خود كه از قبیل تكریم و احترام به مراجعین و ایثارگران است بی توجه شوند و شأنیت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در تمام شئون حفظ و صیانت گردد.
وی به موضوع مهم ملاقات عمومی با جامعه معزز ایثارگری اشاره كرد و گفت: اعتقاد من این است ملاقات عمومی با ایثارگران عزیز دو روز در هفته باید برگزار شود تا گفتمان شناسی صورت گیرد. وی تصریح كرد: با تمام توان و ظرفیت ها و بر اساس برنامه های عملیاتی تلاش خواهیم كرد تا مشكلات جامعه ایثارگری را تا جایی كه قانون به ما اجازه می دهد و با استفاده از پتانسیل های موجود در دستگاهها بر طرف كنیم و در این راستا رویكرد و نگاه ما جهادی كار كردن است.
مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: ساماندهی و تكمیل توانبخشی از اولویت های ما به شمار می رود و این مركز باید ویژه دیده شود. وی گفت: عقب ماندگی هایی كه در بعضی از بخش های مختلف مركز توانبخشی وجود دارد در قالب همان برنامه های عملیاتی قابل پیش بینی، با جدیت پیگیری كرده تا انتظارات و رضایت این عزیزان را جلب كنیم و باید قبول كنیم كه آسایشگاه محل آرامش است و كاری كنیم كه شرمنده ایثار و رشادت طلبی این عزیزان نشویم.
سعید كهن سال اظهار كرد: مشكل ایثارگران باید دغدغه همه ما باشد و رفع این مشكلات زمانی نتیجه به همراه خواهد داشت كه خدمت خوب به ایثارگران عزیز انجام گیرد و در این زمینه باید پیگیریهای خود را بیشتر كنیم. وی افزود: جلسات انجمن جانبازان نخاعی باید تداوم داشته باشد و برای همه موضوعات یك جمع بندی داشته باشیم تا موثر واقع گردیم.
در این جلسه اعضای انجمن جانبازان نخاعی استان ضمن تبریك انتصاب سعید كهن سال به عنوان مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به طرح موضوعات و مشكلات این مركز در رابطه با مسائل تجهیزات پزشكی و لوازم مصرفی جانبازان نخاعی، تعیین تكلیف نیروهای پروژه ای مركز توانبخشی امام علی ( ع ) جهت تبدیل وضعیت آنان به منظور ایجاد انگیزه، درخواست نشست اختصاصی جانبازان نخاعی مازندران با استاندار، تهیه آمبولانس برای مركز، شركت در مناقصات جهت كمك به انجمن نخاعی، عدم ارائه اسناد بیمه ای هزینه به علت خودگردانی به مركز و همسان نبودن قوانین مرتبط با فرزندان جانبازان 70 درصد با فرزند معزز شهدا پرداختند.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۴:۱۰ - ۱۶/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۶