دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

اجرای طرح های بشردوستانه هلال احمر در مناطق كم برخوردار استان
 
جمعیت هلال احمر استان اصفهان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی طرح هایی با محوریت خدمات بشردوستانه را در مناطق كم برخوردار استان اجرا كرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مركز اصفهان؛ سرپرست جمعیت هلال احمر استان، 400 كانون دانش آموزی را در این استان فعال دانست و گفت: افتتاح كانون های دانش آموزی هلال احمر در مدارس استان، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و دیدار از خانواده شهدای داوطلب استان و عطرافشانی گلزار از برنامه های این جمعیت در دهه فجر است.

محمدعلی هاشمی افزود: اعزام نیرو های داوطلب به مناطق روستایی و كم برخوداری با ارائه خدمات بهداشتی، توانبخشی ودرمانی و همچنین افتتاح طرح های امداد ونجات بین شهری در پنج پایگاه استان و برپایی چادر های سلامت با هدف ارائه خدمات درمانی به مردم در مناطق محروم از دیگر طرح هایی است كه در دهه مبارك فجر اجرا شد.

وی، برگزاری جشنواره فرهنگی وهنری چهلچراغ و رفیق خوشبخشت ما را از دیگر برنامه این جمعیت در دهه فجر اعلام كرد و گفت: اعطای وام و تسهیلات بانكی 20 تا 50 میلیون تومان به بیماران بی بضاعت از طریق بانك های عامل با كارمزد چهاردرصد به مددجویان و بیماران كم بضاعت از دیگر خدمات این جمعیت در دهه مبارك فجر است.

{$sepehr_media_7608631_400_300}
   تاریخ: ۱۵:۲۶ - ۱۸/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۶