دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

شهرداری ها زیرساخت ساماندهی معتادین متجاهر را فراهم كنند
 
كرمانشاه- رئیس سازمان بهزیستی كشور با اشاره به وظیفه ذاتی همه دستگاه ها مخصوصاً شهرداری، گفت: شهرداری ها وظیفه دارند زیرساخت های لازم را برای جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر فراهم كنند.
شهرداری ها زیرساخت ساماندهی معتادین متجاهر را فراهم كنند كرمانشاه- رئیس سازمان بهزیستی كشور با اشاره به وظیفه ذاتی همه دستگاه ها مخصوصاً شهرداری، گفت: شهرداری ها وظیفه دارند زیرساخت های لازم را برای جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر فراهم كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه آخرین برنامه سفر رئیس سازمان بهزیستی كشور و هیأت همراه به استان كرمانشاه دیدار با بهمن امیری مقدم استاندار كرمانشاه بود.

علی محمد قادری در این دیدار كه با حضور مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه انجام شد پس از ابراز خرسندی از انتصاب استاندار جدید اظهار كرد: امیدواریم با حمایت ها و هماهنگی های مقام ارشد استان و تلاش همكاران در بهزیستی توانایی پیروزی بر مشكلات را داشته باشیم.

وی افزود: وظیفه همه دستگاه ها مخصوصاً شهرداری است كه زیرساخت های لازم را برای جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر را فراهم كند.

رئیس بهزیستی كشور تصریح كرد: از قانون های پیش بینی شده می توان كمك گرفت و افرادی كه برای بار دوم شناسایی شده و به مراكز ماده 16 مراجعه نكرده اند باید آن ها را به این مراكز فرستاده و از ظرفیت محدود این مراكز به نحو مؤثر بهره برد.

كاهش آمار طلاق در 2 سال گذشته

فرحناز محمدی مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه در ابتدای این نشست به كاهش آمار طلاق در 2 سال گذشته در استان اشاره كرد و خواستار توجه بیشتر مسئولین در راستای ترغیب جوانان به امر ازدواج شد و گسترش برنامه های آموزش و مشاوره پیش از ازدواج را جهت كسب مهارت های زندگی ضروری دانست.

وی افزود: با توجه به اینكه زنان آسیب دیده اجتماعی در معرض آسیب در بیشتر مواقع حمایت خانواده خود را از دست می دهند از مسئولبن و دستگاه های همكار خواستار برنامه ریزی و نگاه ویژه در این راستا هستیم.

تخصیص اعتبار لازم برای مستمری افراد در نوبت از دیگر موارد مطرح شده توسط مدیر كل بهزیستی استان كرمانشاه بود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۰:۲۹ - ۱۹/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۴