دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی پیامی 22 بهمن، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریك گفت.

به گزارش مفدا علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ متن پیام دكتر "محمد سعید خانجانی " بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

« والفجر» سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است كه نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.

ایام الله دهه مبارك فجر، یادآور رشادت، از خودگذشتگی، همبستگی و ولایت پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقتدای امت است كه استقلال، آزادی، حاكمیت اسلام عزیز و استقرار نظام جمهوری اسلامی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.

پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود كه دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران كرد.

این دهه، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و چه زیبا مقام معظم رهبری( مدظله العالی) فرمودند كه:« دهه فجر ، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست كه گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده و بی مانند بشمارمی رود. »

اینجانب با تبریك فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به جامعه دانشگاهی علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، سرافرازی جاودانه، رشد و شكوفایی بیشتر از پیش و حفظ انسجام و همبستگی ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

دكتر محمد سعید خانجانی

معاون فرهنگی دانشجویی
   تاریخ: ۰۱:۱۵ - ۲۳/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۵۲