دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

3 طرح بهداشتی در سمیرم به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید
 
اصفهان-ایرنا-سه طرح بهداشتی و درمانی با افزون بر 110 میلیارد ریال اعتبار در سمیرم به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.
3 طرح بهداشتی در سمیرم به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید اصفهان-ایرنا-سه طرح بهداشتی و درمانی با افزون بر 110 میلیارد ریال اعتبار در سمیرم به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید. 

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشكی اصفهان، عصر پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح ها در سمیرم، افزود: این طرح ها شامل ساختمان جدید شبكه بهداشت، مركز جامع سلامت روستای ملی مهرگرد بخش وردشت و مركز توانبخشی درمانگاه شهید پیرمرادیان سپاه سمیرم است.

وی بابیان اینكه اتمام طرح های نیمه تمام اولویت وزارت بهداشت و درمان است، افزود: ساختمان قدیم شبكه بهداشت و درمان سمیرم فرسوده بود و احداث ساختمان جدید برای این مركز ضرورت داشت.

شیرانی با اشاره به رویكرد دولت سیزدهم در رسیدگی به مناطق محروم و كم برخوردار، افزود: اختصاص امكانات و نیروی انسانی نیز با همین رویكرد دنبال می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشكی اصفهان ادامه داد: تقویت اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی نیز از دیگر اولویت های وزارت بهداشت است.

شیرانی تصریح كرد: مردم باید دسترسی آسان، ارزان و منطقی به همه اورژانس ها داشته باشند.

وی از ناحیه مقاومت بسیج سمیرم برای تجهیز درمانگاه شهید پیرمرادیان قدردانی كرد.

رییس دانشگاه علوم پزشكی اصفهان افزود: سمیرم در انجام واكسیناسیون همواره جزو سه شهرستان نخست استان بوده است.

به گزارش ایرنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشكی اصفهان در سفر یك روزه به سمیرم علاوه بر افتتاح چند طرح خدماتی و درمانی از بیمارستان سیدالشهدا این شهرستان نیز بازدید كرد.

سمیرم با 100 هزار جمعیت عشایری و ثابت، 6 شهر، چهار بخش و 150 روستا و آبادی در160 كیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

برچسب ها
- كرونا
- مراسم افتتاح
- سمیرم
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۰:۰۶ - ۲۱/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۹