دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

ارائه خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت از جامعه عشایر فارس
 
مدیركل امور عشایر فارس گفت: طی تفاهم نامه ای با اداره كل بهزیستی استان، از این پس خدمات توانبخشی به عشایران دارای معلولیت در فارس ارائه می شود.


روح الله بهرامی گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و به منظور گسترش ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه، CBR افراد دارای معلولیت عشایر تفاهم نامه چهارجانبه انعقاد شد.

او گفت: با پیگیری اداره كل امور عشایر و همكاری اداره كل بهزیستی استان فارس، توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR برای توانخواهان جامعه عشایری راه اندازی و تاكنون با توجه به پیش بینی 3000 نفری توانخواهان عشایر استان، تعداد 1640توانخواه عشایری شناسایی و خدمات لازم به آن ها ارائه می شود.

مدیركل امور عشایر فارس گفت: این تفاهم نامه چهارجانبه لین اداره كل امور عشایرفارس، اداره كل بهزیستی، آموزش و پرورش عشایر و سپاه عشایر استان جهت ارائه خدمات به جامعه عشایری و حل مشكلات معلولین منعقد و امضاء شد.

بهرامی هدف از امضاء این تفاهم نامه را شناسایی، نیازسنجی و ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی و خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به جامعه عشایری عنوان و گفت: با توجه به نیاز جامعه عشایری به این طرح، بتوانیم با همكاری و همدلی كه بین دستگاه های مربوطه این اداره كل بهزیستی، طرح را عملیاتی كنیم و اثر بخشی آن را در ارتقاء وضعیت معلولین در خانوار های عشایری ببینیم.
   تاریخ: ۲۱:۰۸ - ۱۰/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵